logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon Film Festival po raz pierwszy w Polsce

  PR 29.11.2013, przeczytano 858 razy

Firma Nikon ogłosiła start Nikon Film Festival, pierwszej polskiej edycji międzynarodowego festiwalu krótkich form filmowych, który odbędzie w przestrzeni wirtualnej. Wydarzenie ma na celu wyłonienie najlepszego filmu o długości do 120 sekund, inspirowanego przewodnim hasłem „JESTEM PEŁEN EMOCJI”. Na zwycięzców czekają nagrody finansowe, w tym nagroda główna w wysokości 10 000 zł. Zgłoszenia do Nikon Film Festival można nadsyłać za pośrednictwem strony www.nikonfilmfestival.pl od 28 listopada 2013 r. do 2 lutego 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-film-festival-po-raz-pierwszy-w-polsce,20332,artykul.html

Nikon Film Festival to międzynarodowy projekt firmy Nikon, który w poprzednich latach organizowany był m.in. we Francji, Belgii oraz Szwecji. Inicjatywa adresowana jest do wszystkich miłośników sztuki filmowej, zarówno profesjonalistów, jak i osób zaczynających przygodę z filmowaniem.

Zadaniem uczestników polskiej edycji Nikon Film Festival będzie stworzenie filmu o długości nieprzekraczającej 120 sekund, stanowiącego interpretację przewodniego hasła „JESTEM PEŁEN EMOCJI”. Laureat Nagrody Głównej zostanie wskazany przez jury, w skład którego wejdą: Wiktor Sobolewski z Nikon Polska, Mariusza Spisz – Prezes Zarządu Multikino Media, Szymon Kobusiński – fotograf, który od lat realizuje również projekty filmowe oraz jako Przewodniczący i Dyrektor Artystyczny festiwalu Michał Englert – operator filmowy i scenarzysta. Swoich faworytów będą mogli również wskazać internauci, głosując na Nagrody Publiczności.

Na autorów 10 filmów nominowanych przez jury czekają nagrody pieniężne w wysokości 1000 zł, a twórcy 5 filmów, które zyskają najwięcej głosów internautów, zdobędą wyróżnienia w wysokości 500 zł. Zwycięzca Nikon Film Festival otrzyma nagrodę główną w wysokości 10 000 zł oraz pamiątkową statuetkę.

Zgłoszenia do Nikon Film Festival można przesyłać za pośrednictwem strony internetowej www.nikonfilmfestival.pl oraz serwisu MillionYou.com (www.millionYou.com/nikonfilmfestival). Filmy będą przyjmowane od 28 listopada br. do 2 lutego 2014 r. Głosowanie na Nagrodę Publiczności potrwa
do 16 lutego 2014 r. Nominacje jury do nagrody głównej zostaną ogłoszone 24 lutego 2014 r. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali rozdania nagród, która odbędzie się 6 marca 2014 r. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

JURY:
Michał Englert, Dyrektor Artystyczny i przewodniczący jury – operator filmowy i scenarzysta, absolwent wydziału operatorskiego PWSFTviT w Łodzi. Mimo młodego wieku, autor zdjęć do kilkudziesięciu filmów i seriali, m.in.: „Sponsoring”, „Nieulotne”, „W imię”, „Wszystko, co kocham”oraz „33 sceny z życia, za który otrzymał nagrodę Złote Lwy. Zachowując dziecięcą ciekawość, inspiracji szuka w codziennych wydarzeniach oraz miejscach, w których się znajduje, co pozwala mu do każdego nowego filmu podchodzić ze świeżymi pomysłami i perspektywą.

Szymon Kobusiński – fotograf, od lat realizuje także projekty filmowe, absolwent kierunku fotografii na wydziale operatorskim PWSFTiTv w Łodzi. Jego największą pasją jest portret, którym utrwala wybitnych ludzi kultury, polityków i przedstawicieli świata biznesu. Specjalizuje się również w projektach reklamowych oraz fotografii i filmach artystycznych realizowanych pod wodą. Swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym dzieli się jako wykładowca m.in. Warszawskiej Szkoły Reklamy.

Wiktor Sobolewski – fotograf, z wykształcenia filolog klasyczny, absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Starszy Specjalista ds. Produktu i szef Nikon Professional Services (NPS) w Nikon Polska. Twórca i koordynator projektu edukacyjnego www.fotoprawo.pl, mającego na celu ochronę prawa własności intelektualnej fotografów oraz filmowców.

Mariusz Spisz – Prezes Zarządu Multikino Media oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Multikino. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki. Od 13 lat związany z branżą kinową. Prywatnie: ojciec 13-letniego Oliwera i 7-letniej Mai, miłośnik dobrego kina, muzyki filmowej, snowboardu, paralotni i włoskiej kuchni.

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764