logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon mecenasem Grand Press Photo 2018

  PR 09.05.2018, przeczytano 515 razy

Firma Nikon po raz ósmy została mecenasem Grand Press Photo – prestiżowego konkursu fotograficznego organizowanego przez miesięcznik „Press”. Jego  celem jest promowanie polskiej fotografii prasowej i podnoszenie jej jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-mecenasem-grand-press-photo-2018,36431,artykul.html

Grand Press Photo to ogólnopolski konkurs skierowany do zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, internetowych, agencjach fotograficznych oraz freelancerów. Konkurs wyróżnia się fachowym jury, którego przewodniczącym jest co roku laureat World Press Photo. Dotychczas byli to m.in. Francesco Zizola, Claus Bjorn Larsen, Jean-Marc Bouju, Finbarr O’Reilly, Paul Hansen czy Christopher Morris. W skład jury wchodzą również polscy zawodowi fotoreporterzy i fotoedytorzy.

Jest to 14. edycja konkursu, której przewodniczącym Jury został Stefano De Luigi – włoski fotoreporter, członek prestiżowej agencji fotograficznej VII oraz czterokrotny laureat konkursu World Press Photo. Gala rozdania nagród Grand Press Photo 2018 odbędzie się 17 maja br. w Kinie Praha w Warszawie.

Nikon Polska jest mecenasem Grand Press Photo już po raz ósmy. W tegorocznej edycji konkursu firma przyzna specjalną, dodatkową nagrodę o wartości 5 tys. zł dla autora wybranego zdjęcia.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764