logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon na Volvo Gdynia Sailing Days 2018

  PR 21.06.2018, przeczytano 433 razy

Volvo Gdynia Sailing Days to nie tylko największe regaty w Polsce, ale również doskonała okazja do przetestowania najlepszego, żeglarskiego ekwipunku. To właśnie dlatego, firma Nikon dla wszystkich odwiedzających wydarzenie przygotowała specjalną strefę ze sprzętem obserwacyjnym i fotograficznym, dzięki któremu widzom nie umknie żaden szczegół zawodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-na-volvo-gdynia-sailing-days-2018,36981,artykul.html

Volvo Gdynia Sailing Days to jedno z najważniejszych wydarzeń żeglarskich w Polsce. Tegoroczna, 19 już edycja zawodów rozpocznie się 25 czerwca i potrwa aż trzy tygodnie. W tym czasie Gdynię odwiedzą zarówno profesjonalni zawodnicy, jak i dzieci, starsi oraz niepełnosprawni żeglarze. W sumie organizatorzy spodziewają się, że przez Marinę Gdynia przewinie się około dwóch tysięcy żeglarzy oraz kilkadziesiąt tysięcy widzów – zarówno tych wiernych żeglarstwu od lat, jak i przypadkowych, wykorzystujących nadmorski urlop do podziwiania rywalizacji na wodzie. Przez 4 dni, w dniach 12, 13, 14 i 15 lipca czekać na nich będzie stoisko Nikona, na którym dostępny będzie sprzęt obserwacyjny i fotograficzny produkowany przez tę firmę.  

- Nikon jest obecny na Volvo Gdynia Sailing Days już po raz trzeci. Jak co roku, na miejscu będziemy prezentować zarówno znane już, cenione produkty, jak i nowości m.in. lornetkę astronomiczną WX. Żeglarstwo to piękny sport, a obserwacja regat przez wysokiej jakości sprzęt przynosi zupełnie inne doświadczenie. Warto się o tym przekonać na stoisku Nikona – mówi Katarzyna Romaniuk, Senior Projekt Manager w firmie Nikon.

Ze sprzętu będzie można nie tylko skorzystać na stoisku firmy, ale również wypożyczyć i przetestować w praktyce jego zalety podglądając przebieg regat. Konsultanci Nikona odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą dobrać lornetkę do potrzeb. Chętni, będą mogli na miejscu zakupić wybrane modele.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764