logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon na XXII Targach FVF w Łodzi

  PR 17.05.2019, przeczytano 267 razy

Porady doświadczonych fotografów, wykłady prowadzone przez praktyków, a przede wszystkim prezentacja nowych aparatów i obiektywów z serii Z – to tylko niektóre z aktywności zaplanowanych przez Nikona na XXII Targi FVF w Łodzi. Podczas największego branżowego wydarzenia foto-video w Polsce Nikon zaprezentuje m.in. możliwości nowych bezlusterkowców Z6 i Z7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-na-xxii-targach-fvf-w-lodzi,382483,artykul.html

XXII edycja Targów FVF odbędzie się w dniach 23-25 maja w Hali Expo w Łodzi. Na stoisku Nikona Tomasz Zienkiewicz zdradzi tajniki pracy profesjonalnego fotografa oraz przybliży proces powstawania sesji zdjęciowej – od przygotowania modelek aż po efekt końcowy w postaci doskonałego zdjęcia. Uczestnicy Targów poznają możliwości bezlusterkowych modeli Nikon Z6 i Z7 wraz z pełną gamą dedykowanych do nich obiektywów z mocowaniem o większej średnicy. Nie zabraknie też wybranych lustrzanek i aparatów kompaktowych. Pojawi się również okazja, by skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów na temat sprzętu oraz technik fotografii.

Równolegle odbywać się będą wykłady i zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków i Akademię Nikona, świętującą w tym roku 10-lecie swojej działalności. W programie między innymi: „Fotograf w sieci”, „Historia fotografii w anegdocie” czy „Prezentacja portfolio w social media”. Uczestnicy Targów będą mogli liczyć też na spotkania z cenionymi postaciami z branży, takimi jak Magda Wasiczek, Jacek Turczyk czy ambasador Nikona Adam Nurkiewicz.

Jedno jest pewne – dzięki aktywnościom i atrakcjom zaplanowanym przez Nikona podczas Targów żaden fan fotografii nie będzie się nudzić, a ci, którym nie uda się osobiście wziąć udziału w wydarzeniu będą mogli śledzić relację z Targów w kanałach Nikona na Facebooku i Instagramie.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764