logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon o postępie prac nad dwoma nowymi obiektywami Nikkor Z

  PR 05.01.2023, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon z przyjemnością informuje o postępie prac nad dwoma nowymi obiektywami NIKKOR Z: NIKKOR Z 85mm f/1.2 S, jasnym średnim teleobiektywem stałoogniskowym, oraz NIKKOR Z 26mm f/2.8, smukłym, szerokokątnym obiektywem stałoogniskowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-o-postepie-prac-nad-dwoma-nowymi-obiektywami-nikkor-z,398546,artykul.html

Obiektyw NIKKOR Z 85mm f/1.2 S należy do stale powiększającej się rodziny obiektywów NIKKOR Z z serii S¹ i zapewnia doskonałą jakość odwzorowania oraz wyraźny i piękny efekt bokeh. Obiektyw ten poszerza możliwości fotografii portretowej i szczególnie dobrze nadaje się dla fotografów ślubnych i modowych.

Drugim obiektywem o wysokiej jakości, nad którym są prowadzone prace, jest NIKKOR Z 26mm f/2.8. Ma on niezwykle smukły i lekki korpus, dzięki czemu jest idealny dla amatorów fotografii, którzy chcą zabrać aparat ze sobą w podróż. Obiektyw stałoogniskowy jest idealnym towarzyszem entuzjastów fotografii, gwarantującym, że nigdy nie umknie okazja do uchwycenia pięknych ujęć.

Firma Nikon odgrywa czołową rolę w rozwoju kultury fotografii i opracowuje produkty, które nie tylko zaspokajają potrzeby użytkowników, lecz także pozwalają na wykorzystanie ich twórczego i technicznego potencjału.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

¹ Seria S to kategoria obiektywów NIKKOR Z, które charakteryzują się wyjątkowymi parametrami optycznymi, uzyskanymi dzięki wysokim standardom projektowania i kontroli jakości.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764