logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon o postępie prac nad dwoma nowymi obiektywami Nikkor Z

  PR 05.01.2023, przeczytano 728 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon z przyjemnością informuje o postępie prac nad dwoma nowymi obiektywami NIKKOR Z: NIKKOR Z 85mm f/1.2 S, jasnym średnim teleobiektywem stałoogniskowym, oraz NIKKOR Z 26mm f/2.8, smukłym, szerokokątnym obiektywem stałoogniskowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-o-postepie-prac-nad-dwoma-nowymi-obiektywami-nikkor-z,398546,artykul.html

Obiektyw NIKKOR Z 85mm f/1.2 S należy do stale powiększającej się rodziny obiektywów NIKKOR Z z serii S¹ i zapewnia doskonałą jakość odwzorowania oraz wyraźny i piękny efekt bokeh. Obiektyw ten poszerza możliwości fotografii portretowej i szczególnie dobrze nadaje się dla fotografów ślubnych i modowych.

Drugim obiektywem o wysokiej jakości, nad którym są prowadzone prace, jest NIKKOR Z 26mm f/2.8. Ma on niezwykle smukły i lekki korpus, dzięki czemu jest idealny dla amatorów fotografii, którzy chcą zabrać aparat ze sobą w podróż. Obiektyw stałoogniskowy jest idealnym towarzyszem entuzjastów fotografii, gwarantującym, że nigdy nie umknie okazja do uchwycenia pięknych ujęć.

Firma Nikon odgrywa czołową rolę w rozwoju kultury fotografii i opracowuje produkty, które nie tylko zaspokajają potrzeby użytkowników, lecz także pozwalają na wykorzystanie ich twórczego i technicznego potencjału.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

¹ Seria S to kategoria obiektywów NIKKOR Z, które charakteryzują się wyjątkowymi parametrami optycznymi, uzyskanymi dzięki wysokim standardom projektowania i kontroli jakości.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764