logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ogłasza obiektyw Nikkor Z 40mm f/2

  PR 14.09.2021, przeczytano 199 razy
ilustracjastrzałka
Wygląd obiektywu może różnić się od przedstawionego na zdjęciu powyżej

Firma Nikon wprowadza dziś do swojej oferty mały, lekki i jasny obiektyw pełnoklatkowy do bezlusterkowego bagnetu Nikon Z. Gwarantuje piękną ekspresję obrazu, ale jest też świetny do codziennego fotografowania. Zapewnia ostry obraz, jest jasny i na tyle mały, aby dyskretnie go używać, a także zapewnia wspaniałe rezultaty, od wideoblogów po wyraziste ujęcia z życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-oglasza-obiektyw-nikkor-z-40mm-f-2,392984,artykul.html

Jest to jasny standardowy obiektyw stałoogniskowy, który zapewnia naturalny kąt widzenia, co czyni go idealnym do wykonywania niepozowanych portretów, a także do nagrywania wywiadów i filmów instruktażowych. Fotografowane osoby czują się znacznie swobodniej nie widząc dużego obiektywu skierowanego w swoją stronę. Jest również na tyle mały i lekki, że idealnie nadaje się do filmowania z fascynującej perspektywy pierwszej osoby.

Mocowanie Z o dużej średnicy w połączeniu z dużym maksymalnym otworem względnym f/2 obiektywu zapewnia doskonałe rezultaty przy słabym świetle, pozwalając na idealne uchwycenie scen z nastrojowym oświetleniem. Dziewięciolamelkowa przysłona zapewnia miękki, naturalny efekt bokeh: fotografowie i filmowcy mogą rejestrować obrazy z delikatnym, kremowym rozmyciem tła, które pozwala na uwydatnienie obiektu.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział:

- Cieszymy się, że tym jasnym obiektywem stałoogniskowym możemy wzbogacić stale rozwijający się system Z firmy Nikon. Charakteryzuje się on znakomitą relacją ceny do jakości, stanowiąc doskonały punkt do rozpoczęcia pracy z systemem Z firmy Nikon. Jest tak kompaktowy i lekki, że idealnie sprawdza się jako główny obiektyw uniwersalny lub jako drugi, lekki obiektyw.

Podsumowanie najważniejszych cech NIKKOR Z 40mm f/2

  • Jasny standardowy obiektyw stałoogniskowy f/2: kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm przy stosowaniu z pełnoklatkowymi aparatami z serii Z. Gdy obiektyw jest używany z aparatem bezlusterkowym z serii Z formatu DX, kąt widzenia odpowiada ogniskowej 60 mm.
  • Pełen realizm: obiektyw pozwala na rejestrowanie zdjęć i filmów z pięknymi szczegółami, głębią i kolorami.
  • Piękny efekt bokeh: przedstawienie ostrych obiektów na pięknie, delikatnie rozmytym tle jeszcze nigdy nie było tak łatwe.
  • Wspaniałe zbliżenia: minimalna odległość zdjęciowa wynosząca zaledwie 0,29 m. Ostrość jest znakomita także na zbliżeniach.
  • Szybki, bezgłośny autofokus: wyjątkowo cichy silnik krokowy w połączeniu z większą ilością światła wpuszczaną przez mocowanie Z sprawiają, że ustawianie ostrości jest szybkie, dokładne i bezgłośne.
  • Znakomity do filmowania: odgłosy ustawiania ostrości nie zepsują już filmów. Efekt „oddychania” obiektywu został znacznie zredukowany, dzięki czemu podczas ustawiania ostrości nie występują zauważalne zmiany kąta widzenia.
  • Mieszczący się w kieszeni: na tyle mały, że można go mieć stale na aparacie albo wsunąć do kieszeni kurtki.
  • Wszechstronny: bezgłośny pierścień sterujący można skonfigurować do ustawiania ostrości, sterowania przysłoną, ustawiania kompensacji ekspozycji lub czułości ISO.
  • Zabezpieczony: w celu ochrony przed kurzem i wilgocią obiektyw został dokładnie uszczelniony¹

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

¹ Nie gwarantuje się odporności obiektywu na pył i zachlapanie we wszystkich sytuacjach oraz we wszystkich warunkach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764