logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ogłasza obiektyw Nikkor Z 40mm f/2

  PR 14.09.2021, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka
Wygląd obiektywu może różnić się od przedstawionego na zdjęciu powyżej

Firma Nikon wprowadza dziś do swojej oferty mały, lekki i jasny obiektyw pełnoklatkowy do bezlusterkowego bagnetu Nikon Z. Gwarantuje piękną ekspresję obrazu, ale jest też świetny do codziennego fotografowania. Zapewnia ostry obraz, jest jasny i na tyle mały, aby dyskretnie go używać, a także zapewnia wspaniałe rezultaty, od wideoblogów po wyraziste ujęcia z życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-oglasza-obiektyw-nikkor-z-40mm-f-2,392984,artykul.html

Jest to jasny standardowy obiektyw stałoogniskowy, który zapewnia naturalny kąt widzenia, co czyni go idealnym do wykonywania niepozowanych portretów, a także do nagrywania wywiadów i filmów instruktażowych. Fotografowane osoby czują się znacznie swobodniej nie widząc dużego obiektywu skierowanego w swoją stronę. Jest również na tyle mały i lekki, że idealnie nadaje się do filmowania z fascynującej perspektywy pierwszej osoby.

Mocowanie Z o dużej średnicy w połączeniu z dużym maksymalnym otworem względnym f/2 obiektywu zapewnia doskonałe rezultaty przy słabym świetle, pozwalając na idealne uchwycenie scen z nastrojowym oświetleniem. Dziewięciolamelkowa przysłona zapewnia miękki, naturalny efekt bokeh: fotografowie i filmowcy mogą rejestrować obrazy z delikatnym, kremowym rozmyciem tła, które pozwala na uwydatnienie obiektu.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział:

- Cieszymy się, że tym jasnym obiektywem stałoogniskowym możemy wzbogacić stale rozwijający się system Z firmy Nikon. Charakteryzuje się on znakomitą relacją ceny do jakości, stanowiąc doskonały punkt do rozpoczęcia pracy z systemem Z firmy Nikon. Jest tak kompaktowy i lekki, że idealnie sprawdza się jako główny obiektyw uniwersalny lub jako drugi, lekki obiektyw.

Podsumowanie najważniejszych cech NIKKOR Z 40mm f/2

  • Jasny standardowy obiektyw stałoogniskowy f/2: kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm przy stosowaniu z pełnoklatkowymi aparatami z serii Z. Gdy obiektyw jest używany z aparatem bezlusterkowym z serii Z formatu DX, kąt widzenia odpowiada ogniskowej 60 mm.
  • Pełen realizm: obiektyw pozwala na rejestrowanie zdjęć i filmów z pięknymi szczegółami, głębią i kolorami.
  • Piękny efekt bokeh: przedstawienie ostrych obiektów na pięknie, delikatnie rozmytym tle jeszcze nigdy nie było tak łatwe.
  • Wspaniałe zbliżenia: minimalna odległość zdjęciowa wynosząca zaledwie 0,29 m. Ostrość jest znakomita także na zbliżeniach.
  • Szybki, bezgłośny autofokus: wyjątkowo cichy silnik krokowy w połączeniu z większą ilością światła wpuszczaną przez mocowanie Z sprawiają, że ustawianie ostrości jest szybkie, dokładne i bezgłośne.
  • Znakomity do filmowania: odgłosy ustawiania ostrości nie zepsują już filmów. Efekt „oddychania” obiektywu został znacznie zredukowany, dzięki czemu podczas ustawiania ostrości nie występują zauważalne zmiany kąta widzenia.
  • Mieszczący się w kieszeni: na tyle mały, że można go mieć stale na aparacie albo wsunąć do kieszeni kurtki.
  • Wszechstronny: bezgłośny pierścień sterujący można skonfigurować do ustawiania ostrości, sterowania przysłoną, ustawiania kompensacji ekspozycji lub czułości ISO.
  • Zabezpieczony: w celu ochrony przed kurzem i wilgocią obiektyw został dokładnie uszczelniony¹

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

¹ Nie gwarantuje się odporności obiektywu na pył i zachlapanie we wszystkich sytuacjach oraz we wszystkich warunkach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
Nowa osoba na pokładzie Spotlight Agency
Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami. 
Kupon Wow! promuje marki własne Kaufland
Jak wynika z badań, 39% Polaków chętnie wyszukuje i korzysta z dostępnych promocji1. W odpowiedzi na zainteresowanie, jakim cieszą się kolejne wyzwania akcji kupon WOW!, Kaufland stworzył ponownie okazję do skorzystania ze specjalnych zniżek. Już od 11 sierpnia użytkownicy programu PAYBACK, kupując marki własne w sklepach sieci Kaufland, będą mogli zaoszczędzić...
Pociąg do Lajkonika – kampania Lajkonik Junior
Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne kształty. Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, czyli produkty Lajkonik Junior wyróżniają się na sklepowych półkach i są chętnie wybierane przez konsumentów. To przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie...
Asus Polska z kampanią #Rog4creators dla młodych twórców
Trwa kampania #ROG4Creators realizowana przez polski oddział firmy ASUS. To już 4. odsłona kreatywnej akcji tej marki skierowanej do twórców różnych branż, którzy łączą kreatywność oraz zamiłowanie do gier. Tym razem skierowana jest do animatorów, ilustratorów i grafików. Kampania promowana jest wielokanałowo. Wsparli ją znani...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764