logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ogłasza prace nad obiektywem AF-S Nikkor 500mm f/5.6E PF ED VR

  PR 14.06.2018, przeczytano 357 razy

Nikon ogłosił dziś prowadzenie zaawansowanych prac nad modelem obiektywu AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR – superteleobiektywem stałoogniskowym przeznaczonym do lustrzanek cyfrowych Nikon formatu FX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-oglasza-prace-nad-obiektywem-af-s-nikkor-500mm-f-5.6e-pf-ed-vr,36875,artykul.html

Wysokiej klasy obiektyw AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR jest znacznie mniejszy i lżejszy niż inne modele o tej samej ogniskowej. To dzięki zastosowaniu takiego samego typu soczewki Fresnela (PF) jak w obiektywie AF-S NIKKOR 300mm f/4E PF ED VR, który miał swoją premierę w styczniu 2015 r. Dzięki zwartej konstrukcji i poręczności obiektyw ten pozwala łatwo wykonywać zdjęcia z ręki, a także znakomicie sprawdza się w różnych sytuacjach – od rejestrowania szybko przemieszczających się obiektów na zawodach sportowych po fotografowanie płochliwych zwierząt w naturze.

Informacje dotyczące daty wprowadzenia na rynek oraz sugerowanej ceny detalicznej tego produktu zostaną podane w późniejszym czasie.

Soczewka Fresnela (PF) opracowana przez firmę Nikon połączona z soczewką ze zwykłego szkła optycznego, niezwykle skutecznie eliminuje aberrację chromatyczną. Jej użycie pozwala znacznie ograniczyć rozmiar i masę obiektywu poprzez zmniejszenie liczby soczewek w układzie optycznym.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764