logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ogłasza prace nad obiektywem AF-S Nikkor 500mm f/5.6E PF ED VR

  PR 14.06.2018, przeczytano 256 razy

Nikon ogłosił dziś prowadzenie zaawansowanych prac nad modelem obiektywu AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR – superteleobiektywem stałoogniskowym przeznaczonym do lustrzanek cyfrowych Nikon formatu FX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-oglasza-prace-nad-obiektywem-af-s-nikkor-500mm-f-5.6e-pf-ed-vr,36875,artykul.html

Wysokiej klasy obiektyw AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR jest znacznie mniejszy i lżejszy niż inne modele o tej samej ogniskowej. To dzięki zastosowaniu takiego samego typu soczewki Fresnela (PF) jak w obiektywie AF-S NIKKOR 300mm f/4E PF ED VR, który miał swoją premierę w styczniu 2015 r. Dzięki zwartej konstrukcji i poręczności obiektyw ten pozwala łatwo wykonywać zdjęcia z ręki, a także znakomicie sprawdza się w różnych sytuacjach – od rejestrowania szybko przemieszczających się obiektów na zawodach sportowych po fotografowanie płochliwych zwierząt w naturze.

Informacje dotyczące daty wprowadzenia na rynek oraz sugerowanej ceny detalicznej tego produktu zostaną podane w późniejszym czasie.

Soczewka Fresnela (PF) opracowana przez firmę Nikon połączona z soczewką ze zwykłego szkła optycznego, niezwykle skutecznie eliminuje aberrację chromatyczną. Jej użycie pozwala znacznie ograniczyć rozmiar i masę obiektywu poprzez zmniejszenie liczby soczewek w układzie optycznym.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764