logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ogłasza promocję „Natychmiastowy Rabat”

  PR 14.05.2021, przeczytano 269 razy

Do wszystkich fanów fotografii i pasjonatów aparatów fotograficznych! Nikon rusza z kolejną odsłoną akcji „Natychmiastowy Rabat”. Dzięki niej przy zakupie wybranych produktów zaoszczędzić można nawet do 1860 zł. Podobnie jak w przypadku poprzedniej edycji, i tym razem nie jest wymagana rejestracja ani okazanie dowodu zakupu - „Natychmiastowy Rabat” naliczany jest automatycznie w chwili dokonywania transakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-oglasza-promocje-_natychmiastowy-rabat_,391455,artykul.html

Promocja trwa od 14.05.2021 do 19.07.2021. Obejmuje pełnoklatkowe aparaty bezlusterkowe Nikon Z 7, Z 7II, Z 6II, zestaw Z 6II Essential Movie, aparat Z 5 oraz Z 50 z matrycą formatu DX, jak również czternaście obiektywów NIKKOR Z. Ponadto rabatem objęte zostały tym razem także lornetki z serii PROSTAFF 3S. Regulamin dopuszcza zakup maksymalnie dwóch aparatów, trzech obiektywów oraz trzech lornetek na osobę.

Aby skorzystać z promocji należy kupić wybrany sprzęt na Nikon Store lub u jednego z wybranych autoryzowanych dystrybutorów Nikon w Polsce, a „Natychmiastowy Rabat” zostanie naliczony w chwili dokonywania zakupu. Rabat nie może zostać odliczony retrospektywnie.

Dokładną listę produktów objętych promocją, jak również regulamin akcji można znaleźć na stronie www.nikon.pl/promocje.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764