logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon partnerem See Bloggers Łódź 2019

  PR 06.06.2019, przeczytano 353 razy

Już w najbliższy weekend gwiazdy polskiej blogosfery spotkają się w Łodzi podczas VII edycji See Bloggers. W tym roku na tym wyjątkowym wydarzeniu nie zabraknie także marki Nikon, która po raz pierwszy została partnerem festiwalu, a także fundatorem nagród w Plebiscycie #Hashtagi Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-partnerem-see-bloggers-lodz-2019,382777,artykul.html

Warsztaty fotograficzne, prezentacja profesjonalnego sprzętu i szansa na wygranie atrakcyjnych nagród to tylko niektóre z atrakcji, jakie Nikon przygotował dla gości wydarzenia.

W ramach festiwalu marka zaprosi uczestników m.in. na fotospacer ulicami Łodzi. Poprowadzi go wykładowca Akademii Nikona Michał Leja, który opowie o tajnikach street photo. Podczas warsztatów zdradzi, na czym polega koncepcja decydującego momentu i podpowie, jak patrzeć na świat inaczej, by dostrzegać potencjał drzemiący na wielu planach, np. w ulicznym ruchu czy w niezwykłym świetle. Z Michałem Leją będzie można spotkać się też na prowadzonym przez niego wykładzie na temat inteligencji wizualnej. Słuchacze dowiedzą się m.in., jak rozwinąć w sobie umiejętność uważnej obserwacji i jak patrzeć na zdjęcia (i świat), żeby widzieć więcej.

Praktyczne umiejętności będzie można zdobyć także podczas warsztatów Akademii Nikona pt. „Obudź w sobie kreatywność - podstawy fotografii instagramowej”. Poprowadzi je Kasia Będzińska z bloga Minimaliv. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady tworzenia pięknych zdjęć na potrzeby social mediów. Dowiedzą się m.in., jak przygotować wnętrze do sesji zdjęciowej, ciekawie zaprezentować na zdjęciu promowany produkt oraz jak łączyć ze sobą kolory i dobierać dodatki, by kreowany feed był spójny i czysty.

W wakacyjnej strefie marki Nikon na internetowych twórców czekać będą eksperci z branży fotograficznej, chętni do dzielenia się wiedzą na temat sztuki fotografii. Zaprezentują profesjonalny sprzęt fotograficzny, idealny do zabrania w wakacyjną podróż, w tym nowe bezlusterkowce Z6 i Z7. Podpowiedzą też w jaki sposób wykorzystać pełnię możliwości aparatu oraz przybliżą funkcje takie jak SnapBridge, dzięki którym zdjęcia wykonywane aparatem przesyłane są na smartfon zaraz po naciśnięciu spustu migawki. Na uczestników Festiwalu czeka również atrakcyjny konkurs, w którym do wygrania będą vouchery o wartości nawet 1200 zł na profesjonalne kursy i warsztaty organizowane przez Akademię Nikona.

See Bloggers to największy festiwal dla twórców internetowych w Polsce. W tym roku już po raz drugi wydarzenie odbędzie się w Łodzi, w dniach 8-9 czerwca 2019 roku.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764