logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon Polska wkracza na Pinterest

  PR 28.11.2012, przeczytano 1093 razy

Firma Nikon Polska uruchomiła oficjalny profil na społecznościowym serwisie fotograficznym Pinterest.com. Użytkownicy znajdą tu najwyższej jakości zdjęcia oraz filmy ze świata Nikona. Pinterest to kolejny kanał social media, obok Facebooka, YouTube’a, Twittera, Flickra oraz bloga blogjestemnikon.pl, rozwijany przez firmę w celu komunikacji z polskimi fanami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-polska-wkracza-na-pinterest,17351,artykul.html

Pinterest to jeden z najszybciej rozwijających się projektów społecznościowych na świecie. Obecnie platforma skupia ok. 35 mln użytkowników. Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że w Polsce serwis cieszy się zainteresowaniem ok. 365 tys. osób[1]. Pod względem popularności Pinterest wyprzedził już serwisy mikroblogowe, takie jak Blip i Flaker.

Główną ideą stworzenia oficjalnego profilu Nikon Polska w serwisie Pinterest jest chęć dotarcia do osób szukających inspiracji dla swoich prac oraz kierunków rozwoju fotograficznych umiejętności.

Profil Nikon Polska podzielony jest na tablice tematyczne. Użytkownicy znajdą tu materiały multimedialne dotyczące produktów, akcji sponsoringowych i CSR-owych oraz prezentujące efekty współpracy z fotografami i blogerami. Poza autorskimi treściami, Nikon Polska będzie publikował także zdjęcia nadsyłane przez fanów marki.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

O tej marce należy pisać jedynie w superlatywach ,
jak nie to pewnie postraszą sądem .
Taki czarny PR

http://www.fotomaniak.pl/22997/forum-nikonorgpl-kolejna-ofiara-nikon-polska/

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764