logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon Polska wkracza na Pinterest

  PR 28.11.2012, przeczytano 981 razy

Firma Nikon Polska uruchomiła oficjalny profil na społecznościowym serwisie fotograficznym Pinterest.com. Użytkownicy znajdą tu najwyższej jakości zdjęcia oraz filmy ze świata Nikona. Pinterest to kolejny kanał social media, obok Facebooka, YouTube’a, Twittera, Flickra oraz bloga blogjestemnikon.pl, rozwijany przez firmę w celu komunikacji z polskimi fanami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-polska-wkracza-na-pinterest,17351,artykul.html

Pinterest to jeden z najszybciej rozwijających się projektów społecznościowych na świecie. Obecnie platforma skupia ok. 35 mln użytkowników. Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że w Polsce serwis cieszy się zainteresowaniem ok. 365 tys. osób[1]. Pod względem popularności Pinterest wyprzedził już serwisy mikroblogowe, takie jak Blip i Flaker.

Główną ideą stworzenia oficjalnego profilu Nikon Polska w serwisie Pinterest jest chęć dotarcia do osób szukających inspiracji dla swoich prac oraz kierunków rozwoju fotograficznych umiejętności.

Profil Nikon Polska podzielony jest na tablice tematyczne. Użytkownicy znajdą tu materiały multimedialne dotyczące produktów, akcji sponsoringowych i CSR-owych oraz prezentujące efekty współpracy z fotografami i blogerami. Poza autorskimi treściami, Nikon Polska będzie publikował także zdjęcia nadsyłane przez fanów marki.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

O tej marce należy pisać jedynie w superlatywach ,
jak nie to pewnie postraszą sądem .
Taki czarny PR

http://www.fotomaniak.pl/22997/forum-nikonorgpl-kolejna-ofiara-nikon-polska/

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764