logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ponownie zdobywa nagrody EISA

   16.08.2010, przeczytano 714 razy

Firma Nikon ponownie otrzymała nagrody organizacji EISA (European Imaging and Sound Association). Lustrzanka Nikon D3S została uznana za najlepszy europejski aparat profesjonalny, a najwyższe wyróżnienie w kategorii najlepszego europejskiego obiektywu profesjonalnego otrzymał AF-S NIKKOR 300 mm F/2.8G ED VR II.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-ponownie-zdobywa-nagrody-eisa,11103,artykul.html

Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (ang. European Imaging and Sound Association, EISA) co roku wyróżnia najlepsze urządzenia audiowizualne, które pojawiły się na rynku europejskim w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody przyznawane są przez przedstawicieli ponad 50 czasopism branżowych z 20 krajów europejskich, poświęconych fotografii, sprzętowi wideo i audio, kinu domowemu oraz przenośnym urządzeniom elektronicznym.

Uzasadnienie nagród EISA:

Europejski aparat profesjonalny: Nikon D3S
Aparat Nikon D3S jest tak czuły, że umożliwia ustawienie ostrości i fotografowanie w warunkach niedostępnych dla ludzkiego oka. Mimo że większości nowoczesnych lustrzanek cyfrowych oferuje wysoką czułość ISO, Nikon D3S zapewnia bezkonkurencyjną jakość dzięki niskiemu poziomowi szumów i wyjątkowej szczegółowości obrazu. Bardzo szybki system przetwarzania obrazu EXPEED, wytrzymały i odporny na trudne warunki atmosferyczne korpus oraz długi czas działania akumulatora sprawiają, że ta cyfrowa lustrzanka jednoobiektywowa znakomicie sprawdza się w profesjonalnej fotografii sportowej oraz przy szybkiej akcji i słabym oświetleniu”.

Europejski obiektyw profesjonalny: AF-S NIKON NIKKOR 300 mm F/2.8G ED VR II
Obiektyw Nikon AF-S NIKKOR 300 mm F/2.8G ED VR II gwarantuje wysoką jakość zdjęć, nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Duży otwór względny f/2,8 umożliwia pracę w różnych sytuacjach i fotografowanie z krótszym czasem otwarcia migawki w celu uzyskania łagodnie rozmytego tła i atrakcyjnego bokeh. Obiektyw zawiera trzy soczewki ze szkła typu ED, co pozwala wyeliminować aberrację chromatyczną, zaś powłoka nanokrystaliczna firmy Nikon ogranicza wewnętrzne odbicia światła. Dzięki systemowi stabilizacji obrazu VR II obiektyw doskonale sprawdza się w fotografii przyrody i sportowej”.

Źródło: Walk&Talk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764