logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon poszerza ofertę systemu bezlusterkowego, nawiązując do kultowego aparatu i obiektywu

  PR 10.11.2022, przeczytano 568 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon wprowadza dziś do swojej stale poszerzanej oferty dwa nowe produkty, zainspirowane popularnymi, klasycznymi modelami. Nowością w ofercie są czarna wersja kultowego aparatu Nikon Z fc oraz NIKKOR Z 40mm f/2 (SE) – kompaktowy i lekki obiektyw stałoogniskowy charakteryzujący się zarówno doskonałą jakość zdjęć, jak i wszechstronnością. Obie produkty łączą innowacyjną technologię, kojarzoną z serią Z firmy Nikon, z oszałamiającą stylistyką retro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-poszerza-oferte-systemu-bezlusterkowego%2C-nawiazujac-do-kultowego-aparatu-i-obiektywu,397928,artykul.html

Czarna wersja aparatu Z fc

Aparat bezlusterkowy Z fc był pierwszym modelem z serii Z, który łączył „klasyczny” wygląd z zaawansowaną technologią systemu bezlusterkowego – był nie tylko idealny do robienia zdjęć i nagrywania filmów, lecz także był dla użytkowników powodem do dumy. Po ogromnym sukcesie ubiegłorocznej srebrnej wersji premiera dostępnej wyłącznie w sklepie Nikon Store czarnej wersji stanowi odpowiedź na oczekiwania klientów i odzwierciedla ambicje firmy Nikon, aby zachęcić jeszcze więcej osób do korzystania z ponadczasowego aparatu Z fc. Ponadto dodano sześć nowych kolorów wykończenia Premium, dostępnych wyłącznie dla czarnej wersji aparatu Z fc – wersje srebrna i czarna aparatu Z fc są teraz dostępne w łącznie 12 różnych wariantach kolorystycznych.

Obiektyw NIKKOR Z 40mm f/2 (SE)

Dzięki lekkiej konstrukcji i znakomitym parametrom optycznym obiektyw NIKKOR Z 40mm f/2 (SE) doskonale nadaje się do wykonywania portretów i fotografowania innych nieruchomych obiektów, robiąc wrażenie na użytkownikach w każdych warunkach. Stały maksymalny otwór względny f/2 pozwala na uzyskanie najpiękniejszego, efektownego rozmycia tła, a standardowa ogniskowa 40 mm umożliwia uwydatnienie głównego obiektu.

Obiektyw NIKKOR Z 40mm f/2 (SE) nawiązuje wyglądem do klasycznych obiektywów NIKKOR, które zostały wprowadzone na rynek w tym samym okresie, co lustrzanka Nikon FM2 – tradycyjny model, który był źródłem inspiracji podczas prac nad aparatem Z fc. Wraz z jego wejściem na rynek poszerza się wybór obiektywów, które pasują do stylistyki retro aparatu Z fc.

Kompaktowe wymiary i niewielka masa sprawiają, że obiektyw nie tylko dobrze wygląda, lecz także jest również idealny dla osób będących stale w ruchu. Ponadto szybki i dokładny autofokus oraz odporność na pył i zachlapanie sprawiają, że obiektyw pasuje do każdego stylu życia, zwiększając radość z fotografowania.

ilustracjastrzałka

Podsumowanie najważniejszych cech: NIKKOR Z 40mm f/2 (SE)

  • Tradycyjne wzornictwo, pasujące do aparatu Z fc i inspirowane klasycznymi obiektywami NIKKOR, pochodzącymi z tego samego okresu co lustrzanka FM2.
  • Duży maksymalny otwór względny f/2 i dziewięciolamelkowa przysłona irysowa zapewniają piękne, efektowne rozmycie tła.
  • Ogniskowa 40 mm zapewniająca standardowy kąt widzenia, idealny do wykonywania portretów, zdjęć codziennych czy fotografowania innych obiektów w różnorodnych sceneriach.
  • Gdy obiektyw jest zamontowany na aparacie z matrycą formatu APS-C/DX ogniskowa wynosi 60 mm.
  • Kompaktowy i lekki, ma długość około 45,5 mm i waży około 170 g.
  • Minimalna odległość zdjęciowa 0,29 m pozwala użytkownikom zbliżyć się do obiektów.
  • Dzięki silnikowi krokowemu (STM) zapewniono szybkie i dokładne działanie AF, zminimalizowano odgłosy pracy oraz uzyskano kompaktowe rozmiary.
  • Zaprojektowany z uwzględnieniem odporności na pył i zachlapanie, dzięki czemu bez obaw można go zabrać w dowolne miejsce.
  • Do pierścienia sterującego można przypisać różne funkcje, takie jak sterowanie przysłoną czy kompensacja ekspozycji.
  • Konstrukcja uwzględniająca wymagania występujące podczas nagrywania filmów – zapewniająca niezwykle ciche działanie, skuteczną redukcję efektu „oddychania” obiektywu i stabilność ekspozycji.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764