logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon poszerzy ofertę obiektywów z bagnetem Z

  PR 02.06.2021, przeczytano 242 razy
ilustracjastrzałka
NIKKOR Z 28mm f/2.8

Nikon z przyjemnością informuje o postępie prac nad obiektywami NIKKOR Z 28mm f/2.8 i NIKKOR Z 40mm f/2. Nowe kompaktowe i lekkie obiektywy stałoogniskowe będą przeznaczone do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych (format FX firmy Nikon), w których zastosowano bagnet Nikon Z. Premierę obiektywów zaplanowano na 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-poszerzy-oferte-obiektywow-z-bagnetem-z,391725,artykul.html

NIKKOR Z 28mm f/2.8 będzie szerokokątnym obiektywem stałoogniskowym, idealnym do codziennego fotografowania. Z kolei obiektyw NIKKOR Z 40mm f/2 zostanie zaprojektowany jako standardowy obiektyw stałoogniskowy, dzięki któremu użytkownicy mogą w łatwy sposób wzbogacić ekspresję obrazu o efekt bokeh. W różnorodnych codziennych sytuacjach oba obiektywy będą łatwe w użyciu dla szerokiego grona użytkowników, w tym dla osób rozpoczynających fotografowanie aparatami bezlusterkowymi.

Nikon będzie nadal zapewniać nowy wymiar jakości optyki zaspokajając jednocześnie potrzeby użytkowników. W rezultacie przyczynia się to do szerszego rozwoju kultury fotografii i daje nadzieję na zwiększenie możliwości wykonywania zdjęć.

obrazek

NIKKOR Z 40mm f/2

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

* Wygląd obiektywów może różnić się od przedstawionego na zdjęciu powyżej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764