logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon poszerzy ofertę obiektywów z bagnetem Z

  PR 02.06.2021, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka
NIKKOR Z 28mm f/2.8

Nikon z przyjemnością informuje o postępie prac nad obiektywami NIKKOR Z 28mm f/2.8 i NIKKOR Z 40mm f/2. Nowe kompaktowe i lekkie obiektywy stałoogniskowe będą przeznaczone do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych (format FX firmy Nikon), w których zastosowano bagnet Nikon Z. Premierę obiektywów zaplanowano na 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-poszerzy-oferte-obiektywow-z-bagnetem-z,391725,artykul.html

NIKKOR Z 28mm f/2.8 będzie szerokokątnym obiektywem stałoogniskowym, idealnym do codziennego fotografowania. Z kolei obiektyw NIKKOR Z 40mm f/2 zostanie zaprojektowany jako standardowy obiektyw stałoogniskowy, dzięki któremu użytkownicy mogą w łatwy sposób wzbogacić ekspresję obrazu o efekt bokeh. W różnorodnych codziennych sytuacjach oba obiektywy będą łatwe w użyciu dla szerokiego grona użytkowników, w tym dla osób rozpoczynających fotografowanie aparatami bezlusterkowymi.

Nikon będzie nadal zapewniać nowy wymiar jakości optyki zaspokajając jednocześnie potrzeby użytkowników. W rezultacie przyczynia się to do szerszego rozwoju kultury fotografii i daje nadzieję na zwiększenie możliwości wykonywania zdjęć.

obrazek

NIKKOR Z 40mm f/2

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

* Wygląd obiektywów może różnić się od przedstawionego na zdjęciu powyżej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764