logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon pracuje nad obiektywem NIKKOR Z 28-135 mm f/4 PZ

  PR 30.10.2024, przeczytano 310 razy

Nikon odgrywa czołową rolę w rozwoju kultury fotografii i opracowuje produkty, które nie tylko zaspokajają potrzeby użytkowników, lecz także pozwalają na wykorzystanie ich twórczego i technicznego potencjału. Nowością, nad którą obecnie pracuje firma, jest obiektyw NIKKOR Z 28-135 mm f/4 PZ – idealny dla filmowców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-pracuje-nad-obiektywem-nikkor-z-28-135-mm-f-4-pz,406294,artykul.html

Obiektyw NIKKOR Z 28-135mm f/4 PZ to pełnoklatkowy standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej, kompatybilny z systemem Z. Produkt wyposażony jest w silnik do zmiany ogniskowej o zakresie od 28 mm do 135 mm. Opracowywano go z myślą o zapewnieniu łatwości obsługi i doskonałych parametrów optycznych podczas filmowania tak, aby filmowcy pracujący w pojedynkę lub w małej ekipie mogli efektywnie nagrywać filmy dokumentalne i inne materiały rejestrowane w terenie.

Nikon odgrywa czołową rolę w rozwoju kultury fotografii i opracowuje produkty, które nie tylko zaspokajają potrzeby użytkowników, lecz także pozwalają na wykorzystanie ich twórczego i technicznego potencjału.

Źródło: Nikon Europe B.V.

www.europe-nikon.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
KE promuje praworządność: kampania informacyjna
W Polsce 89 proc. badanych uważa za istotne, by wszystkie państwa członkowskie UE przestrzegały podstawowych wartości Unii, w tym praworządności – wynika z badań Eurobarometru. Choć o łamaniu praworządności w ciągu ostatnich pięciu lat wiele się mówiło, również w Polsce, za dobrze poinformowanych na temat praworządności uważa się 62 proc. Polaków. Komisja...
Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764