logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon prowadzi prace nad superteleobiektywem stałoogniskowym Nikkor Z 400mm f/2.8 TC VR S

  PR 29.10.2021, przeczytano 474 razy

Nikon z przyjemnością informuje o postępie prac nad superteleobiektywem stałoogniskowym NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S z wbudowanym telekonwerterem 1,4x do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych (formatu Nikon FX), w których zastosowano mocowanie Nikon Z.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-prowadzi-prace-nad-superteleobiektywem-staloogniskowym-nikkor-z-400mm-f-2.8-tc-vr-s,393585,artykul.html

NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S, pierwszy superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z, należy do serii S obiektywów NIKKOR Z, które charakteryzują się najlepszymi parametrami optycznymi. Dzięki pięknemu efektowi bokeh i wysokiej rozdzielczości obiektyw NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S pozwala na wykonywanie realistycznych i wyjątkowych zdjęć.

W obiektywie zostanie zastosowany wbudowany telekonwerter 1,4x oraz nowa powłoka o najlepszych właściwościach przeciwodblaskowych w historii marki NIKKOR. Dzięki znakomitemu komfortowi obsługi i konstrukcji, która umożliwia nagrywanie filmów, obiektyw NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S pomoże wyrażać ekspresję twórczą profesjonalnych fotografów.

Nikon będzie nadal zapewniać nowy wymiar jakości optyki zaspokajając jednocześnie potrzeby użytkowników, przyczyniając się do rozwoju kultury fotografii i poszerzając zakres ekspresji obrazu.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764