logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon rozszerza system obiektywów Nikkor Z

  PR 16.09.2020, przeczytano 732 razy
ilustracjastrzałka

Nikon zaprezentował dwa nowe obiektywy NIKKOR Z: NIKKOR Z 50mm f/1.2 S, pierwszy obiektyw stałoogniskowy f/1.2 z mocowaniem Z, oraz NIKKOR Z 14-24mm f/2.8 S – najkrótszy na świecie1 pełnoklatkowy ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy f/2.8. Każdy tych z obiektywów wzbogaca system bezlusterkowy Nikon Z o nowe, istotne możliwości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-rozszerza-system-obiektywow-nikkor-z,388461,artykul.html

Obiektyw NIKKOR Z 50mm f/1.2 S zajmuje szczególne miejsce wśród obiektywów z rodziny Nikon Z dzięki niesamowitej zdolności rozdzielczej, bezkompromisowemu autofokusowi i wyjątkowym walorom estetycznym, jakie wnosi do obrazu. Ten zawodowy obiektyw stałoogniskowy wkrótce stanie się legendą. Korzystając z klasycznej ogniskowej 50 mm profesjonalni twórcy wizualni będą mogli uzyskać nowe poziomy głębi i szczegółowości, od wyrafinowanego efektu bokeh po precyzyjne odwzorowanie punktowych źródeł światła. Dotyczy to zarówno fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw w pełni wykorzystuje dużą ilość światła wpuszczanego przez otwór bagnetu Z, a dzięki dużemu otworowi względnemu zapewnia ogromne możliwości posługiwania się głębią ostrości.

NIKKOR Z 14-24mm f/2.8 S stanowi dopełnienie “trójcy” podstawowych obiektywów profesjonalnych Nikon Z. Wyróżnia się on doskonałą jakością odwzorowania oraz kompaktową konstrukcją. Zaawansowany układ optyczny, mocowanie Z o dużej średnicy oraz stały otwór względny f/2.8 gwarantują świetne parametry zdjęciowe dorównujące obiektywom stałoogniskowym. Winietowanie jest skutecznie ograniczone nawet podczas fotografowania z maksymalnie otwartą przysłoną, a wyeliminowanie refleksów i flary pozwala uzyskać olśniewająco wyraźne zdjęcia. Fotografowie mogą oddać pełne piękno każdej kompozycji architektonicznej, krajobrazu i nocnego pejzażu.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - To ważne nowe obiektywy NIKKOR Z, które z dumą możemy zaoferować profesjonalistom. Nasz nowy obiektyw 14-24 mm jest idealnym dopełnieniem zestawu trzech niezbędnych profesjonalnych obiektywów NIKKOR Z o zmiennej ogniskowej, natomiast obiektyw stałoogniskowy 50 mm do aparatów bezlusterkowych to przystępniejsze cenowo rozwiązanie dla profesjonalistów, którzy oczekują parametrów optycznych zbliżonych do naszego niezwykłego obiektywu Noct z serii S i nie chcą rezygnować z autofokusa.

Sztuka detalu. NIKKOR Z 50mm f/1.2 S

  • Profesjonalny standardowy obiektyw stałoogniskowy f/1.2 Wyrafinowany efekt bokeh. Precyzyjne odwzorowanie punktowych źródeł światła. Niezwykła ostrość w całym kadrze. Doskonały w słabym świetle.
  • Zaawansowana konstrukcja układu optycznego. 17 soczewek w 15 grupach, w tym dwie soczewki ze szkła ED i trzy soczewki asferyczne.
  • Bezkompromisowy autofokus. Autofokus działa szybko, płynnie i bardzo cicho. Obszar ostrości jest wyraźnie odwzorowany nawet podczas fotografowania z bliska lub z małą głębią ostrości.
  • Niezwykle czyste zdjęcia. Przeciwodblaskowa powłoka nanokrystaliczna i powłoka ARNEO, które zostały opracowane przez firmę Nikon, skutecznie redukują refleksy i flarę, co pozwala uzyskać wyraziste zdjęcia nawet podczas fotografowania pod światło.
  • Kinowa jakość materiałów wideo. Duży maksymalny otwór względny zapewnia ogromną swobodę sterowania głębią ostrości. Efekt „oddychania” obiektywu został praktycznie wyeliminowany.
  • Profesjonalne elementy sterujące. Pierścień sterujący jest bezgłośny, a funkcje przycisku Fn można konfigurować. Wyświetlacz OLED umożliwia szybkie sprawdzenie informacji zdjęciowych.
  • Zabezpieczenie przed czynnikami atmosferycznymi. Każda ruchoma część tubusu obiektywu jest uszczelniona, a wokół metalowego mocowania obiektywu znajduje się gumowa uszczelka.

ilustracjastrzałka

Mistrz przestrzeni. NIKKOR Z 14-24mm f/2.8 S

  • Profesjonalny ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy f/2.8. Mocowanie Z o dużej średnicy oraz stały otwór względny f/2.8 pozwalają uzyskać fascynujące parametry zdjęciowe.
  • Bezkonkurencyjne parametry optyczne. Wyjątkowa ostrość w całym kadrze. Opracowane przez firmę Nikon powłoki nanokrystaliczna oraz ARNEO radykalnie ograniczają refleksy i flarę.
  • Wytrzymały i niezawodny. Dokładne uszczelnienie wszystkich ruchomych części tubusu obiektywu zapewnia ochronę przed kurzem i wilgocią. Mocowanie ze stopu aluminium pozwoliło zmniejszyć masę przy jednoczesnym zwiększeniu trwałości.
  • Świetny do filmowania. Autofokus jest płynny i cichy, praktycznie nie występuje „oddychanie” obiektywu ani przesunięcie ostrości podczas zmian ogniskowej. Podczas filmowania głębię ostrości możesz precyzyjnie kontrolować z poziomu obiektywu.
  • Przystosowany do mocowania filtrów. Możesz używać nakręcanych filtrów 112 mm wraz z dołączoną osłoną przeciwsłoneczną. Tylne gniazdo filtra umożliwia stosowanie barwnych filtrów żelowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

1 Wśród wymiennych obiektywów zmiennoogniskowych do pełnoklatkowych aparatów cyfrowych (format FX Nikona) z wymiennymi obiektywami o ogniskowej rozpoczynającej się od 14 mm lub mniej i maksymalnym otworze względnym f/2.8 w całym zakresie ogniskowych, dostępnych na rynku we wrześniu 2020 r. (na podstawie badań firmy Nikon).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764