logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon SB-5000: Sterowana radiowo lampa błyskowa

  PR 06.01.2016, przeczytano 610 razy

Firma Nikon odnawia serię profesjonalnych lamp błyskowych wprowadzając nowy model SB-5000. To pierwsza lampa błyskowa firmy Nikon z wbudowanym sterowaniem za pomocą fal radiowych i pierwsza na świecie kompaktowa konstrukcja z własnym systemem chłodzenia*.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-sb-5000%3A-sterowana-radiowo-lampa-blyskowa,27007,artykul.html

Skonstruowany z myślą o trudnych sytuacjach zdjęciowych model SB-5000 to doskonały wybór dla profesjonalnych fotografów, którzy szukają możliwości swobodnego używania skomplikowanych ustawień lamp zamontowanych na aparacie i poza nim. Sterowanie bezprzewodowe za pośrednictwem fal radiowych eliminuje konieczność zachowania bezpośredniej widoczności między lampą główną a lampami zdalnymi i usprawnia ich działanie podczas fotografowania w ostrym słońcu.



Nowy system chłodzenia firmy Nikon
pozwala na wykonanie 100 szybkich zdjęć z lampą ustawioną na pełną moc. Dzięki lekkiej i zwartej budowie oraz wygodnym elementom sterującym nowy produkt zapewnia niezrównane możliwości oświetleniowe zarówno w plenerze, jak i w studio.

Pełna kontrola w wymagających sytuacjach

Modelem SB-5000 można sterować radiowo przez zaawansowany bezprzewodowy system oświetlenia lub tradycyjnie za pomocą sygnałów optycznych, dzięki czemu starsze modele lamp błyskowych można nadal wykorzystywać w konfiguracjach złożonych z wielu lamp. Ujednolicone sterowanie błyskiem pozwala na zarządzanie SB-5000 z menu aparatu lub za pośrednictwem komputera z oprogramowaniem Camera Control Pro 2, jeśli aparat jest z nim skomunikowany. Dodatkowo nowy system chłodzenia pozwala na wykonanie nawet 120 zdjęć w 5-sekundowych odstępach lub 84 zdjęć w 3-sekundowych odstępach bez przegrzania. Ochrona termiczna jeszcze nigdy nie była tak skuteczna.

Firma Nikon zawsze przodowała wśród producentów kreatywnego oświetlenia fotograficznego, wielokrotnie dowodząc wartości swoich rozwiązań dzięki ich niezawodności i wszechstronności oraz bogatym możliwościom integracji. Wprowadzenie sterowania lampą SB-5000 za pomocą fal radiowych pozwoli rozwiązać często występujące problemy, takie jak przesłonięcie linii wzroku i jasne światło słoneczne. Dodatkowo zastosowanie w modelu SB-5000 nowego systemu chłodzenia, który zwiększa liczbę zdjęć w serii i eliminuje niepożądane przerwy w zasilaniu, zapewnia wyjątkową kontrolę. To propozycja dla profesjonalistów, którzy wymagają wysokiej wydajności” – mówi Zurab Kiknadze, kierownik produktu w dziale obiektywów, akcesoriów i oprogramowania firmy Nikon Europe.

Dodatkowe cechy i funkcje

  • Najważniejsze dane techniczne: liczba przewodnia 34,5, szeroki zakres ogniskowych 24–200 mm w formacie FX (14 mm z wbudowanym dyfuzorem) oraz trzy wzorce oświetlenia.
  • Zwarta konstrukcja, wygodne elementy sterujące: korpus niewielkiej lampy błyskowej waży zaledwie 420 g. Wygodnie rozmieszczone elementy sterujące umożliwiły zastosowanie dużego i czytelnego wyświetlacza. Głowicę można przechylać w dół do 7° lub w górę do 90° oraz obracać w poziomie o 180° w lewo i w prawo.
  • Akcesoria: wbudowany dyfuzor oraz odbłyśnik, a także nasadka na dyfuzor i opcjonalne filtry kolorowe firmy Nikon, które jeszcze bardziej poszerzają kreatywne możliwości.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

* Model SB-5000 jest wyposażony w pierwszy na świecie wewnętrzny system chłodzenia wśród kompaktowych lamp błyskowych mocowanych na sankach aparatu (według danych z 1 grudnia 2015 r.).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764