logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon sponsorem strategicznym Międzynarodowego Festiwalu Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” 2023

  PR 22.09.2023, przeczytano 381 razy

Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej „Dzikie, piękne, polskie”, do którego zgłoszenia przyjmowane są do 30 września. XIX edycja festiwalu odbędzie się w dniach 18-19 listopada w Centrum Edukacji Kampinoskiego Parku Narodowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-sponsorem-strategicznym-miedzynarodowego-festiwalu-fotografii-przyrodniczej-_wizje-natury_-2023,401470,artykul.html

Fotografia przyrodnicza to jeden z najtrudniejszych, ale także najpiękniejszych rodzajów fotografii. Idealne i zaplanowane ujęcia w tym wypadku to rzadkość. Nic więc dziwnego, że twórczość tego obszaru zarówno zadziwia, jak i przyciąga uwagę miłośników przyrody. Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” organizowany przez Związek Polskich Fotografów Przyrody jest największym wydarzeniem poświęconym fotografii przyrodniczej w Polsce. W dniach 18-19 listopada w Centrum Edukacji Kampinoskiego Parku Narodowego wybitni fotografowie zaprezentują swoje prace. Dla uczestników wydarzenia będzie to okazja do poznania fascynujących historii i opowieści na temat świata przyrody.

Konkursy przyrodnicze „Wizje Natury” 2023

Podczas wydarzenia zostanie rozstrzygnięty otwarty Ogólnopolski Konkurs Fotografii Przyrodniczej pt. „Dzikie, piękne, polskie”. Jego celem jest zachęcenie do obserwacji otaczającej nas natury oraz zatrzymania jej piękna w obiektywach swoich aparatów. W konkursie mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy – zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 30 września. Na festiwalu zostaną także ogłoszone wyniki konkursu „Fotograf Roku 2023 ZPFP”, który skierowany jest wyłącznie do członków Związku Polskich Fotografów Przyrody. Firma Nikon ufundowała główne nagrody w konkursie Dzikie, piękne, polskie”, „Grand Prix” oraz w trzech kategoriach w konkursie „Fotograf Roku 2023 ZPFP”.

Festiwal odbędzie się w dniach 18-19 listopada w Centrum Edukacji Kampinoskiego Parku Narodowego. Udział w festiwalu jest bezpłatny. Całe wydarzenie będzie także transmitowane na żywo na kanale YouTube.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764