logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon startuje z serią „Nikon sessions na Youtube”

  PR 03.01.2023, przeczytano 353 razy

Nikon Europe ogłasza premierę nowej serii „Nikon Sessions”, która publikowana będzie na YouTube. Sesje prowadzone przez Ricciego Cherę, specjalistę ds. szkoleń w Akademii Nikona, będą obejmować wszystko to, co najwspanialsze w fotografii oraz całym procesie tworzenia zdjęć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-startuje-z-seria-_nikon-sessions-na-youtube_,398516,artykul.html

Pierwszy sezon będzie składać się z sześciu odcinków, w których weźmie udział wielu interesujących gości. Wśród nich znajdą się najlepsi fotografowie, nauczyciele i pracownicy firmy Nikon, którzy będą prowadzić ciekawe i inspirujące rozmowy.

Tematy odcinków obejmują m.in. muzykę, fotografię miejską i uliczną, aktualności, portretowanie, a także praktyczną sztukę edycji. Widzowie otrzymają nie tylko liczne wskazówki i podpowiedzi, ale będą mogli zapoznać się również z analizami i omówieniem aranżacji scen oraz potrzeb związanych ze sprzętem – z uwzględnieniem osobistego stylu każdego twórcy.

Program publikowanych co dwa tygodnie epizodów „Nikon Sessions” obejmuje:

  • Odcinek 1: Fotografia muzyczna ze Scarlet Page, Shirlaine Forrest, Conorem McDonnellem i Pepem Bonetem
  • Odcinek 2: Fotografia miejska i uliczna z Leonem Nealem, Benem Moorem i Perrym Gibsonem
  • Odcinek 3: Lindbergh z Tarą Florence i Harrym Skeggsem
  • Odcinek 4: Edycja z Carolyn Mendelsohn, Harrym Skeggsem i Pepem Bonetem
  • Odcinek 5: Aktualności z Leonem Nealem i Lucy Young
  • Odcinek 6: Portrety z Carolyn Mendelsohn i Tarą Florence

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wprowadzenia w naszej społeczności, nowego sposobu dzielenia się wiedzą poprzez premierę „Nikon Sessions”. Nieczęsto zdarza się, by tak szeroka grupa ekspertów z różnych dziedzin spotkała się w tym samym miejscu, aby porozmawiać o wspólnej pasji do fotografowania – a to właśnie sprawia, że ta seria jest tak wyjątkowa – przyznaje Ricci Chera, specjalista ds. szkoleń w Akademii Nikona. I dodaje: - Mamy nadzieję, że angażując się w niektóre rozmowy, miłośnicy fotografii o różnym profilu, wieku i zainteresowaniach odnajdą inspirację, by chwycić aparat i robić zdjęcia, wykorzystując porady uzyskane w trakcie sesji.

- W firmie Nikon zawsze poszukujemy nowych sposobów, dzięki którym możemy inspirować i pobudzać fotografów. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynają przygodę z fotografią, czy też są profesjonalistami, możliwość podpatrzenia czegoś od czołowych marek z branży, może być bezcenna. Sesje umożliwią również fotografom zapoznanie się z typami fotografii, z którymi nie mieli jeszcze do czynienia, dając szansę na poszerzenie wiedzy i pomoc w rozwijaniu posiadanych umiejętności – Stefan Maier, dyrektor generalny ds. marketingu, Nikon Europe.

Odcinki będą regularnie publikowane na kanale YouTube firmy Nikon Europe.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764