logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon świętuje 100 urodziny

  PR 25.07.2017, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka

Nikon publikuje serię wyjątkowych materiałów z okazji 100. rocznicy działalności, która przypada na 25 lipca 2017 r. Kultowe zdjęcia, opowieści i porady fotografów z całego świata, którzy pomogli ukształtować bogatą historię marki, będą publikowane przez całe lato w specjalnej jubileuszowej witrynie. Zapraszamy także na wirtualną wycieczkę do Muzeum Nikona w Tokio, podczas której będzie można zobaczyć niedostępne na co dzień eksponaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-swietuje-100-urodziny,33233,artykul.html

Powstała w roku 1917 jako Nippon Kogaku K.K. firma Nikon jest dostawcą wyjątkowych produktów i rozwiązań, wyznaczającym nowe granice w dziedzinie optyki i technologii precyzyjnych. W jubileuszowej witrynie znajdą się m.in. informacje dotyczące branżowych trendów oraz opinie sławnych użytkowników Nikona.

Treści zostaną podzielone na pięć kategorii:

100 lat opowieści

Od stu lat firma Nikon jest motorem przemian w świecie fotografii. Prezentując kamienie milowe w rozwoju branży w postaci nowych modeli aparatów i innowacyjnych produktów, które inspirują profesjonalnych fotografów, amatorów oraz entuzjastów, Nikon tworzy jedne z najważniejszych, najbardziej osobistych i najpiękniejszych historii zapisanych obrazem.

Wirtualne Muzeum Nikona

Aby zaprezentować dziedzictwo firmy Nikon i miejsce, w którym wszystko się zaczęło, udostępniono wirtualną, 360-stopniową wycieczkę do znanego na całym świecie muzeum w Tokio. Po wejściu do świata Nikona widzowie będą mogli zapoznać się z technologiami, produktami i kamieniami milowymi w historii firmy, a także z informacjami o tym, w jaki sposób Nikon przyczynia się do rozwoju nauk biologicznych, medycyny, a także do rozwoju eksploracji przestrzeni kosmicznej.

Ikony z Nikonami

Z aparatów i obiektywów Nikon korzystają przedstawiciele różnych środowisk. Ta seria fotografii przedstawia znane osobistości ze świata muzyki, telewizji, filmu i sportu z aparatami marki Nikon w dłoniach.

100 lat porad

Od 1917 roku firma Nikon wspiera profesjonalistów, dzieląc się pomysłami i wskazówkami, by zainspirować ich do przekraczanie granic swoich możliwości, a jednocześnie udziela porad amatorom i entuzjastom. Aby uczcić ten jubileusz, przy współpracy z wybranymi fotografami z całego świata Nikon zebrał najlepsze porady z całego minionego stulecia w jednym miejscu.

Konkurs #LookBackAtNikon

Z okazji 100-lecia przygotowano także konkurs na Instagramie dla fanów i entuzjastów marki Nikon z całej Europy. Aby wziąć w nim udział, należy zrobić zdjęcie własnego odbicia, na którym widoczny będzie aparat Nikona. Uczestnicy, którzy zrobią najlepszy autoportret przed lustrem lub taki, gdzie ich sylwetka odbija się w szybie, kałuży lub w innym podobnym obiekcie, mają szansę zdobyć wiele atrakcyjnych nagród, w tym m.in. aparaty Nikon D500 i D7500.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764