logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon wprowadza szerokokątny obiektyw Nikkor Z 24MM f/1.8 S

  PR 04.09.2019, przeczytano 214 razy
ilustracjastrzałka

Nikon poszerza ofertę stałoogniskowych obiektywów o maksymalnym otworze względnym f/1,8 do aparatów bezlusterkowych, dodając do niej obiektyw NIKKOR Z 24mm f/1.8 S. Dzięki zaawansowanej optyce, doskonałej jakości w ujęciach z bliska i uszczelnieniom chroniącym przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, ten pełnoklatkowy obiektyw cechuje się prawdziwą wszechstronnością. Obiektyw sprawdza się znakomicie zarówno przy fotografowaniu w niewielkich przestrzeniach, jak i podczas rejestrowania rozległych krajobrazów i panoram miast, ponieważ w najróżniejszych sytuacjach pozwala uchwycić każdy niezwykły szczegół.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-wprowadza-szerokokatny-obiektyw-nikkor-z-24mm-f-1.8-s,383820,artykul.html

Ten stałoogniskowy obiektyw 24 mm z szybkim autofokusem zapewnia doskonałą ostrość w całym kadrze, nawet w przypadku fotografowania przy maksymalnym otworze przysłony f/1,8. Minimalna odległość zdjęciowa wynosząca zaledwie 0,25 m zapewnia wyjątkową kontrolę nad kadrem – zarówno z bliska, jak i w nieskończoności. Efekt bokeh wygląda pięknie i naturalnie, a flara typowa dla obiektywów szerokokątnych jest skutecznie niwelowana, nawet przy fotografowaniu pod światło.

Pełnoklatkowy obiektyw NIKKOR Z 24mm f/1.8 S sprawdza się również przy nagrywaniu filmów. Filmowcy mogą nagrywać materiały o niesamowicie małej głębi ostrości. Zrównoważona perspektywa obiektywu sprawdza się zarówno w przypadku ujęć głównych w pełnym planie, jak i podczas wywiadów w małych pomieszczeniach.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Obiektyw NIKKOR Z 24mm f/1.8 S zapewnia użytkownikom aparatów Nikon Z swobodę fotografowania w świetle zastanym w praktycznie każdej sytuacji. Ponadto, wyróżnia się bardzo małą minimalną odległością zdjęciową: ostrość jest doskonała, nawet przy zbliżeniach obiektów lub ich detali.

Podsumowanie najważniejszych cech:

  • Szerokokątny obiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z o maksymalnym otworze względnym f/1,8: dzięki idealnej ostrości w całym kadrze i znakomitej jakości zdjęć wykonywanych w słabym świetle, obiektyw o ogniskowej 24 mm zapewnia idealne odwzorowanie każdego elementu kadru.
  • Seria S: nowy wymiar jakości układu optycznego. Powłoka nanokrystaliczna firmy Nikon ogranicza refleksy i flarę, dzięki czemu zdjęcia i filmy mają wyższy kontrast. Płynnie pracujący, bezgłośny wielosilnikowy AF.
  • Niezrównana jakość ujęć w zbliżeniu: dzięki minimalnej odległości zdjęciowej wynoszącej zaledwie 0,25 m, zapewnia pełną kontrolę nad kadrem – zarówno z bliska, jak i w nieskończoności. Ostrość obrazu przy zbliżeniach jest lepsza od zapewnianej przez porównywalne obiektywy o tej samej ogniskowej.
  • Uszczelnienie chroniące przed czynnikami atmosferycznymi: w celu ochrony przed kurzem i kropelkami wody dokładnie uszczelniono każdą ruchomą część tubusu obiektywu.
  • Znakomity do filmowania: niemal bezgłośny AF pozwala oddać pełnię emocji nawet najcichszych momentów. Pierścień sterujący może służyć do bezgłośnego sterowania przysłoną lub kompensacji ekspozycji, a także jako pierścień ustawiania ostrości przy fotografowaniu w trybie ręcznego ustawiania ostrości.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764