logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon wprowadza szerokokątny obiektyw Nikkor Z 24MM f/1.8 S

  PR 04.09.2019, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Nikon poszerza ofertę stałoogniskowych obiektywów o maksymalnym otworze względnym f/1,8 do aparatów bezlusterkowych, dodając do niej obiektyw NIKKOR Z 24mm f/1.8 S. Dzięki zaawansowanej optyce, doskonałej jakości w ujęciach z bliska i uszczelnieniom chroniącym przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, ten pełnoklatkowy obiektyw cechuje się prawdziwą wszechstronnością. Obiektyw sprawdza się znakomicie zarówno przy fotografowaniu w niewielkich przestrzeniach, jak i podczas rejestrowania rozległych krajobrazów i panoram miast, ponieważ w najróżniejszych sytuacjach pozwala uchwycić każdy niezwykły szczegół.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-wprowadza-szerokokatny-obiektyw-nikkor-z-24mm-f-1.8-s,383820,artykul.html

Ten stałoogniskowy obiektyw 24 mm z szybkim autofokusem zapewnia doskonałą ostrość w całym kadrze, nawet w przypadku fotografowania przy maksymalnym otworze przysłony f/1,8. Minimalna odległość zdjęciowa wynosząca zaledwie 0,25 m zapewnia wyjątkową kontrolę nad kadrem – zarówno z bliska, jak i w nieskończoności. Efekt bokeh wygląda pięknie i naturalnie, a flara typowa dla obiektywów szerokokątnych jest skutecznie niwelowana, nawet przy fotografowaniu pod światło.

Pełnoklatkowy obiektyw NIKKOR Z 24mm f/1.8 S sprawdza się również przy nagrywaniu filmów. Filmowcy mogą nagrywać materiały o niesamowicie małej głębi ostrości. Zrównoważona perspektywa obiektywu sprawdza się zarówno w przypadku ujęć głównych w pełnym planie, jak i podczas wywiadów w małych pomieszczeniach.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Obiektyw NIKKOR Z 24mm f/1.8 S zapewnia użytkownikom aparatów Nikon Z swobodę fotografowania w świetle zastanym w praktycznie każdej sytuacji. Ponadto, wyróżnia się bardzo małą minimalną odległością zdjęciową: ostrość jest doskonała, nawet przy zbliżeniach obiektów lub ich detali.

Podsumowanie najważniejszych cech:

  • Szerokokątny obiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z o maksymalnym otworze względnym f/1,8: dzięki idealnej ostrości w całym kadrze i znakomitej jakości zdjęć wykonywanych w słabym świetle, obiektyw o ogniskowej 24 mm zapewnia idealne odwzorowanie każdego elementu kadru.
  • Seria S: nowy wymiar jakości układu optycznego. Powłoka nanokrystaliczna firmy Nikon ogranicza refleksy i flarę, dzięki czemu zdjęcia i filmy mają wyższy kontrast. Płynnie pracujący, bezgłośny wielosilnikowy AF.
  • Niezrównana jakość ujęć w zbliżeniu: dzięki minimalnej odległości zdjęciowej wynoszącej zaledwie 0,25 m, zapewnia pełną kontrolę nad kadrem – zarówno z bliska, jak i w nieskończoności. Ostrość obrazu przy zbliżeniach jest lepsza od zapewnianej przez porównywalne obiektywy o tej samej ogniskowej.
  • Uszczelnienie chroniące przed czynnikami atmosferycznymi: w celu ochrony przed kurzem i kropelkami wody dokładnie uszczelniono każdą ruchomą część tubusu obiektywu.
  • Znakomity do filmowania: niemal bezgłośny AF pozwala oddać pełnię emocji nawet najcichszych momentów. Pierścień sterujący może służyć do bezgłośnego sterowania przysłoną lub kompensacji ekspozycji, a także jako pierścień ustawiania ostrości przy fotografowaniu w trybie ręcznego ustawiania ostrości.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764