logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon współorganizatorem konkursu Environmental Photographer Of The Year

  PR 28.04.2021, przeczytano 750 razy

Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie, organizowanym już po raz 14., nagradzane są najlepsze prace w dziedzinie fotografii ekologicznej – od dokumentujących wpływ, jaki ludzie wywierają na planetę, po te, które inspirują do zrównoważonego stylu życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-wspolorganizatorem-konkursu-environmental-photographer-of-the-year,391265,artykul.html

Konkurs stanowi międzynarodową platformę służącą zwiększaniu świadomości na temat problemów środowiskowych zagrażających naszej planecie. Do przesyłania kreatywnych, poruszających oraz skłaniających do refleksji zdjęć zachęcamy zarówno fotografów profesjonalnych, jak i amatorów. Uczestnicy konkursu mają szansę zdobyć wyróżnienie, nagrodę pieniężną lub wspaniały pakiet nagród rzeczowych w postaci sprzętu fotograficznego z serii Nikon Z*. Konkurs obejmuje osiem kategorii, w tym tę zatytułowaną Environmental Photographer of the Year 2021. Udział w nim jest bezpłatny.

Zwycięskie zdjęcia staną się częścią ekskluzywnej wystawy podczas Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu w listopadzie 2021 r. (COP26). Wystawa Environmental Photographer of the Year 2021 odbędzie też międzynarodowe tournée z firmą Nikon Europe, organizacją CIWEM i platformą WaterBear.  

Julian Harvie, Head of Marketing w firmie Nikon Northern Europe skomentował:

- Sprzęt firmy Nikon w rękach największych fotografów świata docierał do samego centrum wydarzeń, pozwalając na opowiadanie wielu najważniejszych historii ostatniego stulecia. Od długiego czasu głównym celem naszej marki jest umożliwienie fotografom i filmowcom odnajdywania szczególnych chwil, realizacji twórczej wizji oraz pokazywania tego, co trudno jest opowiedzieć słowami. Zmiany klimatyczne i ochrona środowiska naturalnego to jedne z najważniejszych problemów naszych czasów. Cieszymy się, że wraz z CIWEM i WaterBear możemy wspierać ten niesamowity konkurs, potwierdzając, że fotografia ma moc, która może zmieniać świat.

Więcej informacji na temat konkursu Environmental Photographer of the Year znajdują się na stronie: www.epoty.org. Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 31 lipca 2021 r., a zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas konferencji COP26 w listopadzie 2021 r.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska i Piotr Osiński w jury konkursu KTR 2021
Natalia Borawska, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director, zasiądą za stołem jurorskim tegorocznej edycji KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Borawska podda ocenie prace w kategorii Communication, z kolei Osiński zaopiniuje zgłoszenia w kategorii Technology.
Credit Agricole zdobył wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards w kategorii „Najlepsza kampania wewnętrzna”. Uwagę jury zdobyły dwa projekty wzmacniające zaangażowanie pracowników: „Power People” i „Power Teams - rozwój hybrydowej kultury pracy”.
Konkurs Grand Mobile Photo
Samsung zaprasza do udziału w konkursie Grand Mobile Photo i zgłaszania swoich prac w jednej z piętnastu kategorii, w tym kategorii Samsung Galaxy Technology. Zdjęcia można nadsyłać do 30 września 2021 r. a łączna pula nagród w konkursie wynosi 12500 €.
42 filmy spośród ponad 500 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2021. 13-osobowe jury wskazało nominowanych do nagród w 9 kategoriach. Od dziś można głosować na film, który otrzyma Nagrodę Widzów.
Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”
Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764