logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon Z50 wyrusza w podróż po Polsce

  PR 13.11.2019, przeczytano 622 razy

Już 15 listopada 2019 roku Nikon po raz kolejny wyruszy w fotograficzną podróż po Polsce. To już czwarta edycja pokazów bezlusterkowych aparatów serii Z. Tym razem patronuje jej najnowszy model – Nikon Z50. W listopadzie i grudniu spotkania odbędą się w salonach fotograficznych AB FOTO w 13 miastach w całej Polsce. Wszyscy oddani miłośnicy fotografii i ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z robieniem zdjęć, będą mogli osobiście przetestować możliwości nowej „zetki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-z50-wyrusza-w-podroz-po-polsce,384701,artykul.html

Podczas poprzednich edycji przedstawiciele marki Nikon przemierzyli dziesiątki tysięcy kilometrów, odwiedzili setki miast, a bezlusterkowe aparaty serii Z zobaczyło tysiące miłośników fotografii w całym kraju. Czwarta odsłona akcji to kolejna okazja dla wszystkich zainteresowanych fotografią do spotkania z najnowszym bezlusterkowym modelem popularnej serii.

Aparat Nikon Z50 to przede wszystkim bardzo lekki i poręczny model, wyposażony w hybrydowy autofokus i automatyczne dobieranie czułości, które pomogą wykonać idealne zdjęcie nawet w ekstremalnych warunkach – zarówno w dzień, jak i w nocy. Nowy model posiada także tryb bezgłośnego fotografowania. Świetnie sprawdzi się dla osób uwielbiających tworzyć filmy w wysokiej rozdzielczości FULL HD oraz 4K.

Pokazy są doskonałą okazją nie tylko do przetestowania i zakupu sprzętu, ale także do rozmowy i wymiany doświadczeń z ekspertami i innymi pasjonatami fotografii.

Spotkania zaplanowane na listopad i grudzień odbędą się w wybranych salonach AB Foto w godzinach 12:00-20:00. Akcja potrwa do połowy lutego 2020 roku.

  • 15 listopada br. (piątek) - AB FOTO Pasaż Grunwaldzki - Wrocław
  • 16 listopada br. (sobota) - AB FOTO Galeria Młociny – Warszawa
  • 22 listopada br. (piątek) - AB FOTO Zielone Wzgórze – Białystok
  • 23 listopada br. (sobota) - AB FOTO Manufaktura – Łódź
  • 24 listopada br. (niedziela) - AB FOTO Bonarka City Center – Kraków
  • 29 listopada br. (piątek) - AB FOTO Silesia City Center – Katowice
  • 30 listopada br. (sobota) - AB FOTO – Jastrzębie
  • 3 grudnia br. (wtorek) - AB FOTO Copernicus – Toruń
  • 4 grudnia br. (środa) - AB FOTO Arkadia – Warszawa
  • 6 grudnia br. (piątek) - AB FOTO Aura – Olsztyn
  • 7 grudnia br. (sobota) - AB FOTO Galeria Gdańska – Gdańsk
  • 10 grudnia br. (wtorek) - AB FOTO Galeria Mokotów – Warszawa
  • 11 grudnia br. (środa) - AB FOTO Posnania – Poznań
  • 13 grudnia br. (piątek) - AB FOTO Galeria Korona – Kielce
  • 14 grudnia br. (sobota) - AB FOTO Lublin VIVO! – Lublin

Za kreację, koncept i realizację Roadshow Nikon Z50 odpowiada agencja SalesUP.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764