logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon zapowiada Nikon Photo Contest International 2010-2011

   28.07.2010, przeczytano 1889 razy

Firma Nikon ogłosiła, że przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji międzynarodowego konkursu fotograficznego - Nikon Photo Contest International 2010-2011 (NPCI) - rozpocznie się 1 września 2010 r., a zakończy 30 listopada 2010 r. Konkurs organizowany jest po raz 33. i otwarty dla profesjonalistów i początkujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-zapowiada-nikon-photo-contest-international-2010-2011,11009,artykul.html

W tegorocznej edycji NPCI zdjęcia będą oceniane w dwóch kategoriach: „Temat dowolny” (zdjęcia oddające kreatywność osoby fotografującej) oraz„Energia” (fotografie odzwierciedlające „naturalną moc” obiektów oraz widoków inspirujących lub poruszających ludzi). Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie dwie prace do każdej kategorii. Zdjęcia należy nadsyłać wyłącznie za pośrednictwem formularza internetowego, w formacie JPEG, a ich wielkość nie powinna przekroczyć 10 MB. Szczegóły dotyczące specyfikacji technicznej plików, warunków uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.nikon-npci.com.

Zgłoszenia będą oceniane przez aktywnych zawodowo fotografów z całego świata. Z 53 wyróżnionych zdjęć jedno otrzyma Grand Prix, 16 z każdej kategorii zostanie wyróżnionych nagrodą za pierwsze, drugie i trzecie miejsce, a 4 fotografie zgłoszone przez fotografów mających 29 lub mniej lat otrzymają „Nagrody dla młodych talentów”. Zostanie również wyróżnionych 16 finalistów „Nagrody dla młodych talentów”. Lista wszystkich zwycięzców zostanie ogłoszona w czerwcu 2011 r.

W poprzednich edycjach NPCI duże sukcesy odnosili fotografowie z Polski, m.in. Kacper Kowalski, którego praca została nagrodzona Nikkor 75th Anniversary Award.

W tegorocznej edycji Nikon Photo Contest International organizatorzy przygotowali następujące nagrody:

Grand Prix
Profesjonalna lustrzanka cyfrowa Nikon D3S
AF-S NIKKOR 24 mm f/1.4G ED,
AF-S NIKKOR 24–70 mm f/2.8G ED
Nagrodzone zdjęcie zostanie zamieszczone w minigalerii na stornie konkursu Nikon Photo Contest International 2010–2011.

I miejsce (1 nagroda na każdą z dwóch kategorii)
Cyfrowa lustrzanka Nikon D300S
AF-S DX NIKKOR 18–200 mm f/3.5–5.6G ED VR II
AF-S NIKKOR 16–35 mm f/4G ED VR
Lampa błyskowa SB-900

II miejsce (5 w każdej kategorii)
Cyfrowa lustrzanka Nikon D5000
AF-S DX Micro NIKKOR 85 mm f/3.5G ED VR

III miejsce (10 w każdej kategorii)
Cyfrowa lustrzanka Nikon D3000
AF-S DX NIKKOR 18–55 mm f/3.5–5.6G VR

Nagroda dla młodych talentów (4, niezależnie od kategorii)
Aparat cyfrowy Nikon COOLPIX P6000
Nagrodzone zdjęcie zostanie zamieszczone w minigalerii na stornie konkursu Nikon Photo Contest International 2010–2011.

Wyróżnienia Nagrody dla młodych talentów (16, niezależnie od kategorii)
Aparat cyfrowy Nikon COOLPIX S1000pj
Nagrodzone zdjęcie zostanie zamieszczone w minigalerii na stornie konkursu Nikon Photo Contest International 2010–2011.

Więcej szczegółów dotyczących NPCI 2010-2011: www.nikon-npci.com.

Źródło: Walk&Talk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
Globalny konkurs Samsung #Bespokedesignedbyyou rozstrzygnięty – zobacz zwycięskie projekty
Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.
„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS
Zadaniem uczestników tegorocznego, 22. konkursu Galerii Plakatu AMS jest zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest ŠKODA.
POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn konsumencki wspierający wizerunek sieci POLOmarket oraz jej marki własne, otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Jest to już drugie w ciągu ostatnich dwóch lat wyróżnienie dla wydawnictwa sieci. W 2019 r. tytuł otrzymał złoto.
Znamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021
Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. 15 października podczas gali online organizowanej przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, poznaliśmy nagrodzone projekty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764