logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikt nie chce pracować w korporacji. Czyżby?

  PR 10.11.2017, przeczytano 3079 razy
ilustracjastrzałka

Opus B przygotował kampanię employer branding dla ABB w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikt-nie-chce-pracowac-w-korporacji.-czyzby,34442,artykul.html

Zadaniem agencji Opus B było przygotowanie kampanii employer branding, zachęcającej do podjęcia pracy w ABB. Koncept  oparty został na zakwestionowaniu stereotypów na temat korporacji.

Agencja odpowiada za kreację oraz strategię działań. W ramach kampanii przygotowano serię typograficznych layoutów, w których użyto zaczepne, bezpośrednie i szczere komunikaty, aby podkreślić pozytywny klimat pracy w korporacji, twórcy nie stronili od potocznego języka.

ilustracjastrzałka

Kampania obejmuje działania outdoor (36 nośników z różnymi hasłami) oraz digital (landing page, kampania bannerowa oraz reklamy i posty sponsorowane na Facebooku). Na potrzeby komunikacji, na profilu ABB, pojawiła się seria panoramicznych postów z wnętrzami krakowskiego biura. Odwiedzając dedykowaną kampanii stronę – www.abb.pl/workincracow – użytkownicy mogą odbyć wirtualny  spacer  po  biurze  ABB,  w technice 360 stopni.

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764