logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nina Peret i Piotr Zygmunt tworzą nowy team kreatywny w Walk Creative

  PR 14.09.2021, przeczytano 210 razy
ilustracja

Z początkiem września do Walk Creative dołączył nowy zespół kreatywny. Tworzą go Nina Peret, Senior Art Director oraz Piotr Zygmunt, Senior Copywriter. Będą odpowiedzialni za wsparcie zespołów obsługujących bieżących Klientów agencji oraz prowadzenie działań new business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nina-peret-i-piotr-zygmunt-tworza-nowy-team-kreatywny-w-walk-creative,392991,artykul.html

Zarówno Peret, jak i Zygmunt z branżą reklamową związani są od kilkunastu lat. Od kilku tworzą zgrany zespół kreatywny. Wcześniej pracowali zarówno w polskich, jak i największych międzynarodowych agencjach sieciowych takich jak Leo Burnett czy DDB. Tworzyli kampanie m.in. dla Orange, Heineken, Amnesty International, Fiat, McDonald’s, PZU czy HejtStop. Ich prace nagradzane były na festiwalach Cannes Lions, D&AD, One Show, ADC*E, Golden Drum, KTR oraz Effie.

W Walk Creative zajmą się wsparciem zespołów obsługujących bieżących Klientów agencji. Będę tworzyli także koncepcje oraz projekty w procesach new business. 

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764