logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nivea rusza z loterią „Pielęgnuj i wygrywaj”

  PR 30.08.2021, przeczytano 1023 razy
ilustracja

Wystartowała loteria NIVEA, w której do wygrania jest ponad 1000 nagród. Za organizację loterii odpowiada agencja NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nivea-rusza-z-loteria-_pielegnuj-i-wygrywaj_,392791,artykul.html

Ogólnopolska loteria „Pielęgnuj i wygrywaj” rozpoczęła się 26 sierpnia i potrwa do 6 października 2021 roku.

Loteria „Pielęgnuj i wygrywaj” – zasady i nagrody

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt z portfolio kosmetyków NIVEA i zarejestrować paragon. Do wygrania jest 18 smartfonów Samsung Galaxy S21 5G w losowaniach tygodniowych oraz 30 smartwatchów Samsung Galaxy Watch Active2 i 1000 zestawów kosmetyków NIVEA w losowaniach natychmiastowych.

Szeroka komunikacja loterii NIVEA

Loteria NIVEA będzie szeroko komunikowana w digitalu, reklamie TV oraz na POSM w punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej, dobór partnera, kreację, obsługę oraz kompleksową organizację prawną loterii odpowiada agencja NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764