logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nivea wystartowała z loterią „Kto kibicuje, ten wygrywa”

  PR 09.11.2022, przeczytano 400 razy
ilustracja

Ruszyła ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4000 nagród. Rozpoczęła się 03.11 i potrwa do 31.12.2022 roku. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nivea-wystartowala-z-loteria-_kto-kibicuje%2C-ten-wygrywa_,397904,artykul.html

Loteria „Kto kibicuje, ten wygrywa”

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt NIVEA MEN i zarejestrować paragon. Do wygrania jest ponad 4000 nagród, a wśród nich 16 zestawów Sony PlayStation 5.

Szeroka komunikacja loterii NIVEA MEN

Loteria NIVEA będzie szeroko komunikowana w digitalu, reklamie TV oraz na POSM w punktach sprzedaży na terenie całej Polski. Za opracowanie koncepcji kreatywnej, kreację KV i POSM, obsługę oraz organizację prawną loterii odpowiada agencja NAV agency we współpracy z Golden Submarine oraz Publicis One Touch.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764