logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nivea z Agnieszką Radwańską

  PR 21.01.2019, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka

Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nivea-z-agnieszka-radwanska,380864,artykul.html

W najnowszej kampanii NIVEA promuje linię płynów micelarnych NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, która zapewnia skuteczny demakijaż - 0% pozostałości po makijażu i brak tłustego filmu, dzięki czemu skóra może „oddychać”. Stąd koncept kreatywny „Pozwól skórze oddychać”, za który odpowiadają agencje GoldenSubmarine (koncept i realizacja kampanii digital) oraz FCB Bridge2Fun (hasło kampanii, scenariusz i realizacja video, prasa).

- Wybór Agnieszki Radwańskiej na Ambasadorkę od początku wydał się nam idealnym pomysłem – mówi Małgorzata Sieczkowska, Dyrektor Marketingu NIVEA Polska. - Agnieszka niedawno zdecydowała się wziąć oddech w życiu zawodowym, nasze produkty gwarantują ten „oddech dla skóry” każdej kobiecie, na co dzień. To idealny kontekst podkreślający mistrzowskie działanie linii NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, dzięki rekomendacji prawdziwej Mistrzyni! – dopowiada.

Kampania realizowana będzie w pierwszym kwartale roku, w digitalu oraz w prasie. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Marketer nie ujawnia wysokości budżetu kampanii ani szczegółów kontraktu z Agnieszką Radwańską.

Źródło: NIVEA Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764