logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej

  PR 12.04.2024, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w popularnym mechanizmie cenowym 1+1 50% taniej oraz w ramach programu lojalnościowego w aplikacji “Mój Carrefour”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nizsze-ceny-w-carrefour---marka-tex-w-kampanii-wizerunkowej,403827,artykul.html

Carrefour, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje klientów związane z utrzymującą się w Polsce inflacją, uruchomił ogólnopolską kampanię dla marki TEX - kolekcji ubrań, obuwia i tekstyliów, które dostępne są w tej sieci na wyłączność. Produkty TEX projektowane są we Francji, a marka ta jest jedną z topowych marek codziennego użytku w tym kraju. W ramach wiosennej kampanii TEX, klienci Carrefour w Polsce mogą skorzystać z promocji, super ofert, a także programu lojalnościowego pomagającego kupić najpotrzebniejszą garderobę taniej. 

ilustracjastrzałka

Skorzystanie z programu lojalnościowego TEX jest bardzo proste. Za każde wydane 40 złotych na odzież, buty lub dodatki oraz zeskanowaniu aplikacji “Mój Carrefour” podczas płatności za zakupy, klient otrzymuje naklejkę. Po zebraniu 5 naklejek automatycznie na koncie klienta pojawia się kupon rabatowy w wysokości 15 złotych na kolejne zakupy tekstyliów. Dodatkowo, w dniach od 8 do 13 kwietnia każdą drugą parę butów tej marki (dla dzieci, kobiet i mężczyzn) będzie można kupić z rabatem 50%. Całość kampanii uzupełnia katalog promocyjny z super ofertami, w których zniżki na produkty tej marki sięgają nawet kilkudziesięciu procent.

Produkty marki TEX charakteryzują się wysoką jakością wykonania oraz spełniają oczekiwania klientów zarówno pod względem stylu, jak i komfortu użytkowania. Dzięki wysokim standardom oraz zrównoważonemu podejściu do produkcji TEX stał się niemal tak samo rozpoznawalny w Polsce, jak we Francji - rynku, na którym marka ta dostępna jest od kilkunastu lat mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Działu Produktów Non-Food oraz Paliw w Carrefour Polska. W ramach wiosennej kampanii wizerunkowej, którą prowadzimy na polskim rynku, chcemy przekazać naszym klientom, że za wysoką jakość odzieży nie trzeba przepłacać. Oferujemy pełen asortyment dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w tym mamy gamy stworzone na bazie certyfikowanych produktów, zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju - wszystkie te produkty w konkurencyjnych cenach. Jestem przekonany, że dzięki programowi lojalnościowemu oraz promocjom, jeszcze więcej Polaków wybierze naszą markę i trafi ona na stałe do ich garderoby dodaje Gadawski.

W nowej kolekcji TEX klienci znajdą produkty dla wszystkich członków rodziny w przystępnych cenach, w tym także modne dodatki i buty. Carrefour, aby maksymalnie wykorzystać potencjał nowej kolekcji tej marki, wraz z początkiem kwietnia rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię promocyjną w telewizji, internecie oraz współpracę z influencerami. Kampania ma na celu dotarcie do jak największej liczby klientów i podkreślenie wartości marki TEX. 

Źródło: Carrefour Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764