logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nn Investment Partners Tfi dołącza do grona klientów Iprospect

  PR 12.04.2017, przeczytano 384 razy

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nn-investment-partners-tfi-dolacza-do-grona-klientow-iprospect,32143,artykul.html

Współpraca obu firm rozpoczęła się z początkiem kwietnia. Zespół iProspect odpowiedzialny jest za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu performance marketingu.

NN Investment Partners TFI jest częścią globalnej firmy inwestycyjnej NN Investment Partners (wcześniej ING Investment Management). Firma specjalizuje się w zarządzaniu aktywami klientów indywidualnych i instytucjonalnych na całym świecie. W swojej ofercie posiada szeroki zakres produktów inwestycyjnych.

iProspect Polska to, działająca w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja performance marketingu.  iProspect pomaga markom maksymalizować efekt inwestycji w komunikację online, oferując pełen wachlarz usług z zakresu: search, display, social media, SEM, optymalizacji konwersji, mobile marketingu czy modelowania atrybucji. Do klientów iProspect Polska należą m.in. adidas, Ferrero, GM, MasterCard, InPost, Lego czy Travelist.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764