NO-SPA dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż coraz bardziej istotna staje się komunikacja w Social Media, oprócz FanPage na Facebooku i kanału na YouTube, markę od niedawna można znaleźć także na platformach Instagram i Pinterest. NO-SPA jako jedna z nielicznych marek z kategorii OTC prowadzi tak szeroką komunikację w mediach społecznościowych.
Dopasowana do grupy docelowej komunikacja i wysoka jakość treści, z każdym miesiącem przyciąga coraz większą liczbę osób. Na kanale Pinterest, marka wykorzystuje bardzo atrakcyjną wizualnie formę komunikacji w postaci infografik, które w przystępny sposób przekazują informacje na tematy związane ze zdrowiem. Z kolei na Instagramie obejrzymy motywacyjne zdjęcia oraz skorzystamy z krótkich porad zdrowotnych.
NO-SPA jest jedynym lekiem bez recepty, który znalazł się w Top 15 najbardziej angażujących stron na Facebooku w grudniowym rankingu Sotrendera, a sam FanPage zgromadził prawie 59 tys. fanów. Za sukcesem strategii stoi spójność komunikacji z filozofią marki, która opiera się na: motywacji, wierze we własne możliwości i niezależności kobiet. Oprócz tego NO-SPA prowadzi aktywną komunikację na YouTube, gdzie zamieszcza m.in. krótkie filmy edukacyjne na temat Zespołu Jelita Nadwrażliwego.
Profile marki w Social Media:
Źródło: Sanofi