logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

No Fluff Jobs najskuteczniejszym portalem ogłoszeniowym IT wg Mands

  PR 13.09.2019, przeczytano 476 razy

No Fluff Jobs jest zdecydowanym liderem na rynku portali ogłoszeniowych IT w Polsce – tak wynika z badań przeprowadzonych przez certyfikowany instytut badawczy MANDS. Serwis osiągnął największą liczbę odsłon – ponad 2700 odsłon na ogłoszenia objęte badaniem i dostarczył ponad dwa razy więcej wartościowych aplikacji niż drugi portal w zestawieniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/no-fluff-jobs-najskuteczniejszym-portalem-ogloszeniowym-it-wg-mands,383961,artykul.html

Badanie skuteczności działania portali z ogłoszeniami o pracę w IT zostało przeprowadzone w dniach 25 marca – 23 maja 2019 roku i objęło pięć portali branżowych IT (portale ogólnobranżowe nie są przedmiotem raportu). Celem badania było poznanie ich standardów obsługi oraz polityki cenowej, a także analiza otrzymanych aplikacji. Do realizacji projektu wybrano polski software house z Warszawy, działający na rynku od prawie 30 lat. Pracownicy firmy wcielili się w rolę klienta. Badanie zostało przeprowadzone zgodnie z zasadami określonymi w międzynarodowym kodeksie postępowania w badaniach rynkowych i społecznych ESOMAR (The World Association of Research Professionals).

No Fluff Jobs okazał się niekwestionowanym zwycięzcą. Wyprzedził inne badane portale z ogłoszeniami o pracę w branży IT pod względem liczby i jakości otrzymanych CV – na opublikowane w serwisie cztery ogłoszenia spłynęło łącznie 68 aplikacji,z czego aż 48 oceniono jako jakościowe, czyli spełniające wymagania zawarte w ogłoszeniu. To oznacza, że 70 proc. aplikacji stanowiły zgłoszenia kandydatów spełniających kryteria zawarte w ogłoszeniu o pracę. W tej kategorii No Fluff Jobs nie miał sobie równych i ponad dwukrotnie wyprzedził drugi co do wyniku portal.

No Fluff Jobs według certyfikowanego instytutu badawczego MANDS jest też najkorzystniejszym cenowo (najlepszy stosunek ceny do jakości) portalem, jeśli chodzi o koszt pozyskania jakościowej aplikacji. Był on aż był o 27 proc. niższy niż u drugiego co do wyniku portalu w tej kategorii serwisu (wyniósł zaledwie 46,1 zł, podczas gdy u konkurenta 62,9 zł). W badaniu zwrócono też uwagę, że po kontakcie telefonicznym z działem sprzedaży, otrzymał ofertę korzystniejszą od tej, którą był zainteresowany.

– Wywodzimy się ze środowiska IT, dlatego doskonale rozumiemy potrzeby rynku. Niejednokrotnie słyszeliśmy od deweloperów, że “jak szukać pracy, to tylko na No Fluff Jobs”. Nasz przejrzysty formularz, widełki płacowe w każdym ogłoszeniu i wszystkie informacje o stanowisku “podane na tacy” to coś, czym przekonaliśmy do siebie naszych użytkowników, którzy teraz niejednokrotnie przyznają, że jesteśmy w ich ocenie najlepszym job boardem w branży – komentuje Tomasz Bujok, CEO No Fluff Jobs.

Co również ważne, wystarczyło niewiele ponad 5 minut, aby dział obsługi klienta No Fluff Jobs skontaktował się z osobą, która wypełniła dostępny na stronie formularz kontaktowy. To – jak wynika z badań MANDS –  najkrótszy czas reakcji na podjęcie kontaktu spośród badanych serwisów.

– Doskonale wiemy, że w IT czas to pieniądz, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby skrócić proces rekrutacji w tej branży. Cieszy nas, że nasze standardy, tak konsekwentnie wyznaczane od blisko pięciu lat, przekładają się na realne i w pełni mierzalne wyniki. Bycie najlepszym zobowiązuje, dlatego w dalszym ciągu będziemy stać na straży transparentnej rekrutacji i tworzyć portal, który jeszcze lepiej adresuje potrzeby zarówno rekruterów, jak i polskiej społeczności IT – komentuje Magda Gawłowska-Bujok, COO No Fluff Jobs.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764