logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Nobeautyinplastic, czyli nowa wystawa w ramach Project Art Gallery

  PR 16.03.2021, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka

Każdego roku co najmniej 8 milionów ton plastiku trafia do mórz i oceanów, zagrażając ponad 600 gatunkom morskim. Naukowcy szacują, że w 2050 roku w morzach i oceanach będzie więcej plastiku niż ryb! W walce o zmniejszenie zanieczyszczeń zagrażających naszemu zdrowiu i życiu niezwykle ważne są odpowiednie działania i uświadamianie społeczeństwa o wielkiej skali tego globalnego problemu. VIVO! Lublin, z myślą o promowaniu proekologicznych postaw wśród swoich klientów, zorganizowało w przestrzeni lokalu Project Art Gallery wyjątkową wystawę fotografii autorstwa Daniela Petryczkiewicza #NoBeautyInPlastic. Ekspozycję można podziwiać do końca kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nobeautyinplastic%2C-czyli-nowa-wystawa-w-ramach-project-art-gallery,390646,artykul.html

Po raz pierwszy do Lublina zawitała wyjątkowa wystawa fotografii autorstwa Daniela Petryczkiewicza #NoBeautyInPlastic, która zwraca uwagę na problem nadmiernego zanieczyszczenia naszej planety tworzywami sztucznymi. Każdego dnia produkujemy mnóstwo śmieci, przyczyniając się tym samym do zbliżającej się wielkimi krokami katastrofy klimatycznej. Jak będzie wyglądało nasze życie, jeżeli nie ograniczymy zużycia plastiku i generowania niebezpiecznych dla zdrowia i środowiska odpadów? Przekonać się można o tym oglądając niesamowite zdjęcia Daniela Petryczkiewicza, którego prace uświadamiają nas, że „toniemy w plastiku” i musimy bardzo szybko działać, aby uratować świat przed zalewającymi nas zanieczyszczeniami.

ilustracjastrzałka

- Kolejnym przystankiem na trasie wystawy projektu #NoBeautyInPlastic jest Lublin. Bardzo dziękuję VIVO! oraz Project Art Gallery za możliwość pokazania prac. Cieszy mnie to podwójnie, ponieważ dzięki obecności tych fotografii w przestrzeni centrum handlowego wchodzą one bezpośrednio w dialog z konsumentami, zadają pytania o naszą konsumpcję i styl życia. Mam nadzieję, że pobudzą także do refleksji – mówi Daniel Petryczkiewicz, autro projektu #NoBeautyInPlastic. - Żyjemy w świecie obrazkowym. Jeśli obraz nie przyciągnie naszej uwagi, ginie. A ja chcę przyciągnąć uwagę do najważniejszego problemu naszego świata – katastrofy planetarnej – dodaje.

ilustracjastrzałka

Wystawa #NoBeautyInPlastic dostępna jest w lokalu Project Art Gallery, na poziomie +1 VIVO! Lublin, w godzinach otwarcia centrum handlowego.

ilustracjastrzałka

- Zdając sobie sprawę z tego, że świadome działania jednostek mogą przyczynić się do zapoczątkowania pozytywnych zmian na skalę globalną, zdecydowaliśmy się zaprezentować naszym klientom wyjątkową wystawę „NoBeautyInPlastic”. Tym samym chcielibyśmy zachęcić wszystkich lublinian, aby dokonywali świadomych wyborów konsumenckich i ograniczyli zużycie plastiku w życiu codziennym. Z pewnością taka zmiana nawyków przyjdzie dużo łatwiej po objerzeniu wystawy genialnych fotografii wykonanych przez Daniela Petryczkiewicza – mówi Katarzyna Wojciechowska-Wójcik, Dyrektor VIVO! Lublin.

ilustracjastrzałka

Źródło: VIVO! Lublin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764