logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noc Muzeów w Warszawskiej Szkole Fotografii i Grafiki Projektowej

  PR 14.05.2014, przeczytano 897 razy
ilustracjastrzałka
fot. Maciej Szal

17 maja br. w godz. 19.00 – 0.00, Warszawska Szkoła Fotografii i Grafiki Projektowej (ul. Łazienkowska 14) zaprasza wszystkich do swojej siedziby na Noc Muzeów. W programie wystawy fotografii, pokaz filmu „Dziennik z Podróży” oraz autorskie spotkanie z prof. Marianem Schmidtem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noc-muzeow-w-warszawskiej-szkole-fotografii-i-grafiki-projektowej,21641,artykul.html

Podczas trwającej Nocy Muzeów w godz. 19.00 – 0.00 można będzie zobaczyć wystawę fotografii Macieja Szala „Świadomi / Nieświadomi”. Stanowi ona cykl kilkunastu portretów polskich aktorów filmowych i teatralnych. Wszystkie prezentowane zdjęcia ściśle łączą się z muzyką. Podczas sesji fotografowani przez Maćka Szala aktorzy słuchali wybranych przez siebie utworów muzycznych. Warto zatem zaopatrzyć się w słuchawki do telefonu oraz aplikację, odczytującą kody QR. Dzięki nim będzie można posłuchać utworu, którego słuchał artysta z danej fotografii. Do północy wystawione zostaną też zdjęcia uczestników warsztatów fotograficznych w Egipcie, pod kierunkiem prof. Mariana Schmidta. Wystawy uzupełnią również rzadko pokazywane szerszej publiczności fotografie Mariana Schmidta.

W godz. 21.00 – 22.00 odbędzie się pokaz filmu „Dziennik z Podróży” w reż. Piotra Stasika. Jest to historia przyjaźni Tadeusza Rolke, 82-letniego mistrza fotografii reportażowej i 15-letniego zafascynowanego fotografią Michała. Mistrz i Uczeń wspólnie przez miesiąc jeżdżą po całej Polsce starym kamperem, z którego dokumentują życie w miasteczkach odwiedzanych na trasie. Dla Tadeusza Rolke to szansa na podzielenie się swoją wiedzą i umiejętnościami, a także zbudowania relacji ze światem współczesnym. Dla chłopca jest to spełnienie marzeń, poznania tajników tradycyjnej fotografii.

W programie również autorskie spotkanie z prof. Marianem Schmidtem, które rozpocznie się o godz. 19.00.

Źródło: Warszawska Szkoła Fotografii i Grafiki Projektowej

wsfoto.art.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764