logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noc w Ikea - Nietypowa akcja i koncert w Poznaniu

  PR 24.10.2018, przeczytano 1358 razy
ilustracjastrzałka

Umeblowanie sypialni może być niemałym wyzwaniem, ale też czystą przyjemnością, jeśli tylko otrzymamy garść fachowych porad i zobaczymy na własne oczy, jak mogą prezentować się sypialnie w różnych stylach. Aby wybrać odpowiednią aranżację jednego z najważniejszych pomieszczeń w naszym domu, warto jest przetestować różne rozwiązania. Z okazji przebudowy działu sypialnianego IKEA Poznań wraz z agencją VMLY&R Poland zorganizowała nietypowe wydarzenia w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noc-w-ikea----nietypowa-akcja-i-koncert-w-poznaniu,379868,artykul.html

Sypialnia to nasz azyl – tam zaczynamy i kończymy każdy dzień. To nie tylko miejsce snu, ale także codzienna przestrzeń do relaksu, zabawy, spędzania czasu z bliskimi, porządkowania i przechowywania. Aranżacja tego pomieszczenia powinna być wyjątkowo dobrze przemyślana, a wybór nie jest łatwy ze względu na mnóstwo ciekawych propozycji. Trzeba zatem sprecyzować oczekiwania i znaleźć idealną inspirację. Jej źródłem może być… wizyta w odnowionym Dziale Sypialnie w IKEA Poznań, którego przebudowa była największą tego typu inwestycją IKEA w skali całego kraju.

W jeszcze większym studiu materacy w Dziale Sypialnie w sklepie IKEA Poznań klientom fachowej pomocy udzielą fizjoterapeuci, a w nowej przestrzeni szaf PAX, sprzedawcy zaprojektują szafę dopasowaną do wszystkich wymagań i dostępną od ręki bez żadnych dodatkowych opłat. Nowy dział dopełniają inspirowane poznańskimi domami wnętrza, pełne ciekawych rozwiązań dla różnych potrzeb i powierzchni.

ilustracjastrzałka

W ramach działań informujących o odnowionym Dziale Sypialnie pod poznańskim Starym Browarem ustawiono duży kontener z przytulnie zaaranżowaną sypialnią. Dodatkowo, po ulicach stolicy Wielkopolski oraz Szczecina jeździły mobilne i wygodnie urządzone sypialnie. Obiekty te stały się pokazowymi sypialniami IKEA. W każdej można było odbyć 15-minutową drzemkę, by na własnej skórze sprawdzić, jak sprawdza się wyposażenie. A dzięki aranżacji w poznańskim Starym Browarze każdy mógł przetestować materace i łóżka IKEA oraz skorzystać z porad fizjoterapeuty.

ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w Polsce klienci IKEA mieli możliwość spędzenia nocy w sklepowych przestrzeniach

Nic jednak nie zastąpi całej nocy spędzonej w IKEA, by przetestować wszystkie modele łóżek i materacy dostępnych w odnowionym Dziale Sypialnie poznańskiego sklepu. A gdyby dodatkowo urozmaicić ją pyszną kolacją w restauracji i koncertem Krzysztofa Zalewskiego? Podwójne zaproszenie na takie wydarzenie było nagrodą w konkursie ,,Noc w IKEA Poznań”. Aby wziąć w nim udział, należało zrobić sobie zdjęcie w mobilnej sypialni lub w kontenerze IKEA i opublikować je na swoim profilu na Instagramie. W opisie musiała znaleźć się krótka odpowiedź na pytanie: „Dlaczego chcę spędzić noc w IKEA?”. Zdjęcie należało oznaczyć @IKEAPolska oraz dodać #sypialnieIKEAPoznan.

Do udziału w konkursie zapraszali także influencerzy: Paulina z DaisyLine.pl, Agata Bielecka, Ola Morella, Zuza Kołodziejczyk, Kasia Pilch oraz Aga Kowalewska.

VMLY&R Poland odpowiada za koncept kreatywny, współtworzony z zespołem marketingu IKEA Poznań, hasło oraz Key Visual kampanii oraz przygotowanie wszystkich materiałów promocyjnych: OOH, display, ulotki. Agencja przeprowadziła również konkursu oraz odpowiadała za organizację i koordynację współpracy z artystą, Krzysztofem Zalewskim. Działaniom towarzyszyła kampania mediowa obejmująca swoim zasięgiem OOH, digital oraz social media.

Źródło: VMLY&R

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764