logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nocna taryfa Warexpo

  PR 14.06.2022, przeczytano 572 razy
ilustracja

Latem sektor gospodarki nocnej (night-time economy) kwitnie. Spędzamy więcej czasu poza domem, przez co częściej mamy kontakt z nośnikami reklamy zewnętrznej. Dlatego Warexpo uruchamia taryfę nocną – specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy. Dajemy szansę na dotarcie do 1,5 mln osób, które tworzą życie nocne stolicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nocna-taryfa-warexpo,396261,artykul.html

- Ciekawi tego, jak w miarę wzrostu temperatur kształtuje się struktura ruchu, przeanalizowaliśmy dane z trzech miejsc w ścisłym centrum Warszawy, gdzie zlokalizowane są nasze nośniki reklamy digital out of home – ulic Chmielnej, Krakowskiego Przedmieścia oraz przejścia podziemnego nad stacją metra Świętokrzyska. Okazało się, że tylko w maju z ok. 3 mln osób, które odwiedziły te lokalizacje, ok. 1,5 mln było tam między godzinami 18.00 a 6.00 rano. Stąd pomysł na skierowanie oferty do sektora gospodarki nocnej, którego klientami lub pracownikami były te osoby – powiedział Marcin Ochmański, Prezes Zarządu Warexpo. – Uznaliśmy też, że jako jeden z kluczowych sektorów dla rozwoju gospodarczego miast wymaga indywidualnego podejścia po dwóch latach pandemii.

Restauracje, kawiarnie, kluby, kina, teatry, ale też kluby fitness czynne całą dobę, firmy taksówkarskie i przewożące osoby, platformy wypożyczające rowery czy hulajnogi – to wybrane podmioty współtworzące sektor gospodarki nocnej.

- To przede wszystkim do nich kierujemy swoją ofertę. Nocna taryfa to szansa na szerokie dotarcie do specyficznej grupy odbiorców tworzących życie miasta od zmierzchu do świtu – mówi Dawid Niezgoda, Dyrektor Działu Sprzedaży Warexpo. – Duży zasięg i możliwość komunikacji z pełnoletnimi odbiorcami dają ogromne możliwości.

Oferta dotyczy sieci nośników Smart Citylight w ciągu ulic Krakowskie Przemieście i Chmielna oraz ekranów LED Space w przejściu podziemnym nad stacją metra Świętokrzyska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona strony głównej Pb.pl
21 marca Puls Biznesu odsłonił nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl — serwisu skierowanego do menedżerów i właścicieli firm oraz inwestorów, który codziennie dostarcza ponad 100 artykułów na temat biznesu, rynków finansowych i gospodarki.
„Kocha, lubi, pasuje” - nowy program randkowy w TTV
Podobno ideały nie istnieją. Jeśli to prawda, to dlaczego swojego ideału po prostu... nie stworzyć? W tym programie nie ma żadnych ograniczeń. Seria zadebiutuje na antenie TTV 15 kwietnia, odcinki będą emitowane w każdą sobotę o godz. 22:00.
Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
Oscary przyciągają uwagę internautów
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.   
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764