
Latem sektor gospodarki nocnej (night-time economy) kwitnie. Spędzamy więcej czasu poza domem, przez co częściej mamy kontakt z nośnikami reklamy zewnętrznej. Dlatego Warexpo uruchamia taryfę nocną – specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy. Dajemy szansę na dotarcie do 1,5 mln osób, które tworzą życie nocne stolicy.
- Ciekawi tego, jak w miarę wzrostu temperatur kształtuje się struktura ruchu, przeanalizowaliśmy dane z trzech miejsc w ścisłym centrum Warszawy, gdzie zlokalizowane są nasze nośniki reklamy digital out of home – ulic Chmielnej, Krakowskiego Przedmieścia oraz przejścia podziemnego nad stacją metra Świętokrzyska. Okazało się, że tylko w maju z ok. 3 mln osób, które odwiedziły te lokalizacje, ok. 1,5 mln było tam między godzinami 18.00 a 6.00 rano. Stąd pomysł na skierowanie oferty do sektora gospodarki nocnej, którego klientami lub pracownikami były te osoby – powiedział Marcin Ochmański, Prezes Zarządu Warexpo. – Uznaliśmy też, że jako jeden z kluczowych sektorów dla rozwoju gospodarczego miast wymaga indywidualnego podejścia po dwóch latach pandemii.
Restauracje, kawiarnie, kluby, kina, teatry, ale też kluby fitness czynne całą dobę, firmy taksówkarskie i przewożące osoby, platformy wypożyczające rowery czy hulajnogi – to wybrane podmioty współtworzące sektor gospodarki nocnej.
- To przede wszystkim do nich kierujemy swoją ofertę. Nocna taryfa to szansa na szerokie dotarcie do specyficznej grupy odbiorców tworzących życie miasta od zmierzchu do świtu – mówi Dawid Niezgoda, Dyrektor Działu Sprzedaży Warexpo. – Duży zasięg i możliwość komunikacji z pełnoletnimi odbiorcami dają ogromne możliwości.
Oferta dotyczy sieci nośników Smart Citylight w ciągu ulic Krakowskie Przemieście i Chmielna oraz ekranów LED Space w przejściu podziemnym nad stacją metra Świętokrzyska.
Źródło: Warexpo