Sezon wakacyjny w pełni, pogoda dopisuje, turyści chętnie poznają Warszawę, także nocą. Zgodnie z przewidywaniami nocny ruch w centralnych ciągach komunikacyjnych zwiększył się o 7% względem maja. Życie nocne w stolicy nie zwalnia tempa.
Ulice Chmielna, Krakowskie Przedmieście, Świętokrzyska, w tym także przejście podziemne na stacji metra Świętokrzyska, to jedne z najchętniej odwiedzanych miejsc w centrum Warszawy. Sektor gospodarki nocnej na tym obszarze tworzą kawiarnie, restauracje, kluby, kina, teatry, ale też siłownie i kluby fitness czynne całą dobę oraz firmy taksówkowe i przewozowe, platformy wypożyczające rowery czy hulajnogi. Właśnie w ścisłym centrum Warszawy zlokalizowana jest sieć nośników digital out of home Warexpo, dzięki której docieramy do ponad 1,5 mln osób, które tworzą nocne życie stolicy.
- Już w maju, po przeanalizowaniu struktury ruchu użytkowników w pobliżu sieci Smart Citylight Warexpo w godzinach 18.00 – 6.00, widzieliśmy, że Warszawa tętni życiem także po zmroku. Założyliśmy, że gdy sezon wakacyjny będzie w pełni, nocny ruch uliczny dodatkowo się zwiększy, a materiały emitowane na naszych nośnikach zyskają bardzo dużą publiczność. Dziś już wiemy, że nasze przewidywania były słuszne – mówi Dawid Niezgoda, szef działu sprzedaży Warexpo.
Nocna taryfa Warexpo to przede wszystkim szansa na szerokie dotarcie do specyficznej grupy odbiorców – do osób dorosłych. Duży zasięg i możliwość komunikacji z pełnoletnimi odbiorcami dają ogromne możliwości.
Oferta dotyczy sieci nośników Smart Citylight w ciągu ulic Krakowskie Przemieście i Chmielna oraz ekranów LED Space w przejściu podziemnym nad stacją metra Świętokrzyska.
Źródło: Warexpo sp. z o.o.