logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nocna taryfa Warexpo z większą publicznością

  PR 26.07.2022, przeczytano 836 razy
ilustracjastrzałka
fot. E. Lach

Sezon wakacyjny w pełni, pogoda dopisuje, turyści chętnie poznają Warszawę, także nocą. Zgodnie z przewidywaniami nocny ruch w centralnych ciągach komunikacyjnych zwiększył się o 7% względem maja. Życie nocne w stolicy nie zwalnia tempa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nocna-taryfa-warexpo-z-wieksza-publicznoscia,396728,artykul.html

Ulice Chmielna, Krakowskie Przedmieście, Świętokrzyska, w tym także przejście podziemne na stacji metra Świętokrzyska, to jedne z najchętniej odwiedzanych miejsc w centrum Warszawy. Sektor gospodarki nocnej na tym obszarze tworzą kawiarnie, restauracje, kluby, kina, teatry, ale też siłownie i kluby fitness czynne całą dobę oraz firmy taksówkowe i przewozowe, platformy wypożyczające rowery czy hulajnogi. Właśnie w ścisłym centrum Warszawy zlokalizowana jest sieć nośników digital out of home Warexpo, dzięki której docieramy do ponad 1,5 mln osób, które tworzą nocne życie stolicy.

- Już w maju, po przeanalizowaniu struktury ruchu użytkowników w pobliżu sieci Smart Citylight Warexpo w godzinach 18.00 – 6.00, widzieliśmy, że Warszawa tętni życiem także po zmroku. Założyliśmy, że gdy sezon wakacyjny będzie w pełni, nocny ruch uliczny dodatkowo się zwiększy, a materiały emitowane na naszych nośnikach zyskają bardzo dużą publiczność. Dziś już wiemy, że nasze przewidywania były słuszne – mówi Dawid Niezgoda, szef działu sprzedaży Warexpo.

Nocna taryfa Warexpo to przede wszystkim szansa na szerokie dotarcie do specyficznej grupy odbiorców – do osób dorosłych. Duży zasięg i możliwość komunikacji z pełnoletnimi odbiorcami dają ogromne możliwości.

Oferta dotyczy sieci nośników Smart Citylight w ciągu ulic Krakowskie Przemieście i Chmielna oraz ekranów LED Space w przejściu podziemnym nad stacją metra Świętokrzyska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764