Żubrówka Czarna zmienia swoje oblicze. Na sklepowych półkach pojawiła się w nowym opakowaniu ze złotymi zdobieniami, które tworzą idealny duet z czernią butelki, podkreślając jej wyjątkowość i unikalny smak. W limitowanej edycji pojawiła się również Żubrówka na bazie spirytusu żytniego - Żubrówka Gold. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło „Odkryj swoje nocne oblicze”.
- Nowe, złote elementy, które pojawiły się na butelce, nadają jej luksusowego charakteru oraz podkreślają wyjątkowość i przynależność Żubrówki Czarnej do segmentu wódek super premium. Limitowana wersja Żubrówki Gold na bazie żytniego spirytusu rozszerza portfolio wódek czystych Żubrówka, tworząc niezwykły, elegancki duet z Żubrówką Czarną. Unikalne butelki w nowej odsłonie są idealne na specjalne okazje, także te prezentowe – mówi przedstawiciel marki Żubrówka.
Z okazji nowej odsłony Żubrówki Czarnej i limitowanej wersji Żubrówki Gold marka ogłosiła, na swojej stronie internetowej, konkurs pt. „Odkryj swoje nocne oblicze”. Nagrodą główną jest karta pre paid o wartości aż 30 000 zł! Szczegóły oraz regulamin znajdują się na stronie www.zubrowka.pl.
Wprowadzenie do sprzedaży produktów w nowych opakowaniach wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Ponadto przygotowano aktywności PR oraz konkurs.
Źródło: CEDC International