logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nocne oblicze Żubrówki

  PR 17.11.2023, przeczytano 2461 razy
ilustracjastrzałka

Żubrówka Czarna zmienia swoje oblicze. Na sklepowych półkach pojawiła się w nowym opakowaniu ze złotymi zdobieniami, które tworzą idealny duet z czernią butelki, podkreślając jej wyjątkowość i unikalny smak. W limitowanej edycji pojawiła się również Żubrówka na bazie spirytusu żytniego - Żubrówka Gold. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło „Odkryj swoje nocne oblicze”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nocne-oblicze-zubrowki,402117,artykul.html

- Nowe, złote elementy, które pojawiły się na butelce, nadają jej luksusowego charakteru oraz podkreślają wyjątkowość i przynależność Żubrówki Czarnej do segmentu wódek super premium. Limitowana wersja Żubrówki Gold na bazie żytniego spirytusu rozszerza portfolio wódek czystych Żubrówka, tworząc niezwykły, elegancki duet z Żubrówką Czarną. Unikalne butelki w nowej odsłonie są idealne na specjalne okazje, także te prezentowe – mówi przedstawiciel marki Żubrówka.

ilustracjastrzałka

Z okazji nowej odsłony Żubrówki Czarnej i limitowanej wersji Żubrówki Gold marka ogłosiła, na swojej stronie internetowej, konkurs pt. „Odkryj swoje nocne oblicze”. Nagrodą główną jest karta pre paid o wartości aż 30 000 zł! Szczegóły oraz regulamin znajdują się na stronie www.zubrowka.pl.

Wprowadzenie do sprzedaży produktów w nowych opakowaniach wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Ponadto przygotowano aktywności PR oraz konkurs.

Źródło: CEDC International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764