logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nofsza i Tarnowskie Góry rozlosują auto wśród mieszkańców

  PR 16.05.2022, przeczytano 672 razy
ilustracjastrzałka

Miasto Tarnowskie Góry oraz spółka Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, ogłaszają start loterii promocyjnej „PIT w Tarnowskich Górach!”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nofsza-i-tarnowskie-gory-rozlosuja-auto-wsrod-mieszkancow,395872,artykul.html

Osoby, które wezmą udział w loterii, mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Są to Fiat Panda serii 4, dwie konsole XboX Series X, trzy hulajnogi elektryczne Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2, cztery smartfony SAMSUNG Galaxy M52 oraz pięć kart podarunkowych do parku wodnego w Tarnowskich Górach o wartości 500 zł.  

Udział w loterii może wziąć pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terenie gminy Tarnowskie Góry, która złożyła deklarację podatkową PIT za 2021 rok w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach znajdującym się przy ul. Opolskiej 23, tj. wskazała w deklaracji podatkowej PIT gminę Tarnowskie Góry jako miejsce zamieszkania. Loteria dotyczy tych, którzy rozliczają się tutaj od lat oraz tych, którzy zrobią to po raz pierwszy.

Przyjmowanie zgłoszeń w loterii trwa od 9 maja 2022 roku do 23 maja 2022 za pośrednictwem strony internetowej www.rozliczpitwtg.pl, natomiast losowanie nagród odbędzie się we wtorek 31 maja 2022 roku.

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za formalną organizację loterii, opracowanie jej mechanizmu, oraz zakup i wydanie nagród, Eura7 za kreację graficzną i wdrożenie techniczne strony internetowej.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764