logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nofsza poprowadzi urodzinową loterię dla marki Sinclair

  PR 14.03.2022, przeczytano 512 razy
ilustracja

Spółka Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, poprowadzi loterię dla marki SINCLAIR. Loteria skierowana jest do przedsiębiorców z branży HVAC zajmującej się inżynierią sanitarną obejmującą m.in. instalacje, klimatyzacji, chłodzenia i ogrzewania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nofsza-poprowadzi-urodzinowa-loterie-dla-marki-sinclair,395094,artykul.html

Marka SINCLAIR świętuje 20 rocznicę powstania marki. Jej klienci z okazji jubileuszu za każde wydane 100 zł otrzymają jeden los. Aby wziąć udział w tej okolicznościowej loterii, wystarczy zakupić produkt Sinclair u autoryzowanego dystrybutora, zarejestrować fakturę i oczekiwać na losowanie.

Przedsiębiorcy w każdym miesiącu będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. laptop Apple, grill gazowy Broi King Royal, karty podarunkowe do sklepu Engelbert Strauss, elektryczną hulajnogę czy bezprzewodowe słuchawki. Nagrodą główną jest samochód Toyota PROACE CITY. W jej losowaniu wezmą udział wyłącznie uczestnicy, którzy otrzymali nie mniej niż 300 losów w loterii.

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za organizację loterii oraz opracowanie jej mechanizmu, Eura7 za techniczne wdrożenie. Zgłoszenia odbywają się od 1 marca 2022 do 10 listopada 2022 r.

Źródło: Nofsza sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764