logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz Food z ponad 120 milionami wyświetleń wideo

  PR 08.07.2019, przeczytano 245 razy

NOIZZ FOOD znalazł się na wiodącej pozycji wśród formatów wideo w swojej kategorii. Według wyników raportu CrowdTangle, 120 mln użytkowników wyświetliło materiały wideo NOIZZ FOOD w II kwartale 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-food-z-ponad-120-milionami-wyswietlen-wideo,383149,artykul.html

120 mln wyświetleń wideo od kwietnia do czerwca br. to najlepszy wynik wśród formatów foodowych w Polsce. Następne pod względem oglądalności materiałów wideo są profile Pyszności (77,5 mln) oraz Haps (40 mln).

- Jesteśmy niekwestionowanym nr 1 w branży kulinarnego short wideo – mamy największy zasięg i wyselekcjonowaną grupę zaangażowanych odbiorców. Cieszymy się z tego ciągłego i intensywnego wzrostu zainteresowania naszymi treściami i widzimy bezpośrednie przełożenie tego sukcesu na zainteresowanie klientów – mówi Justyna Bajer, Head of Noizz.

Dane pokazują również czołową pozycję NOIZZ FOOD pod względem zaangażowania internautów. Interakcję z NOIZZ FOOD w tym okresie na Facebooku nawiązało 1,21 tys. osób.

Według badania mediów społecznościowych Sotrender, NOIZZ FOOD znajduje się na drugim miejscu wśród najszybciej rosnących profili w polskim Internecie, a według danych z Facebook Analytics w II kwartale 2019 r. odwiedziło go 13,5 mln użytkowników.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764