logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz Food z ponad 120 milionami wyświetleń wideo

  PR 08.07.2019, przeczytano 166 razy

NOIZZ FOOD znalazł się na wiodącej pozycji wśród formatów wideo w swojej kategorii. Według wyników raportu CrowdTangle, 120 mln użytkowników wyświetliło materiały wideo NOIZZ FOOD w II kwartale 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-food-z-ponad-120-milionami-wyswietlen-wideo,383149,artykul.html

120 mln wyświetleń wideo od kwietnia do czerwca br. to najlepszy wynik wśród formatów foodowych w Polsce. Następne pod względem oglądalności materiałów wideo są profile Pyszności (77,5 mln) oraz Haps (40 mln).

- Jesteśmy niekwestionowanym nr 1 w branży kulinarnego short wideo – mamy największy zasięg i wyselekcjonowaną grupę zaangażowanych odbiorców. Cieszymy się z tego ciągłego i intensywnego wzrostu zainteresowania naszymi treściami i widzimy bezpośrednie przełożenie tego sukcesu na zainteresowanie klientów – mówi Justyna Bajer, Head of Noizz.

Dane pokazują również czołową pozycję NOIZZ FOOD pod względem zaangażowania internautów. Interakcję z NOIZZ FOOD w tym okresie na Facebooku nawiązało 1,21 tys. osób.

Według badania mediów społecznościowych Sotrender, NOIZZ FOOD znajduje się na drugim miejscu wśród najszybciej rosnących profili w polskim Internecie, a według danych z Facebook Analytics w II kwartale 2019 r. odwiedziło go 13,5 mln użytkowników.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej
Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.
W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764