logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz nagrodzony w konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR

  PR 27.11.2020, przeczytano 399 razy

Noizz.pl otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Best of Facebook za akcję #RealInfluencers. Wyniki konkursu poznaliśmy podczas Gali KTR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-nagrodzony-w-konkursie-klubu-tworcow-reklamy-ktr,389365,artykul.html

O wyróżnienie mogli się ubiegać się twórcy reklam realizowanych za pośrednictwem Facebooka i Instagrama pomiędzy 10 maja 2019 r. a 5 listopada 2020 r.

O akcji #RealInfluencers

W ramach akcji Noizz dał milionowe zasięgi „bohaterom codzienności”, ludziom mającym prawdziwy wpływ na nasze życie nie tylko w czasie pandemii. W ramach akcji #RealInfluencers konto Maffashion (tylko na Instagramie obserwuje ją 1,4 mln ludzi), która należy do najpopularniejszych influencerek w Polsce, przejęła ratownica medyczna Ane Piżl, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie, założycielka centrum treningowego AdrenaLTika, autorka książek o pierwszej pomocy oraz prezeska fundacji Safe Water Safe Land. W kolejnej odsłonie akcji, chirurg wojskowy Artur Szewczyk przejął konto Małgorzaty Rozenek-Majdan (1,4 mln na Instagramie), by pokazać pierwszą linię walki z koronawirusem na SOR w Mińsku Mazowieckim.

Autorami koncepcji byli: Michał Bachowski, Patryk Kempiński i Filip Połoska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764