logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz nagrodzony w konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR

  PR 27.11.2020, przeczytano 675 razy

Noizz.pl otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Best of Facebook za akcję #RealInfluencers. Wyniki konkursu poznaliśmy podczas Gali KTR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-nagrodzony-w-konkursie-klubu-tworcow-reklamy-ktr,389365,artykul.html

O wyróżnienie mogli się ubiegać się twórcy reklam realizowanych za pośrednictwem Facebooka i Instagrama pomiędzy 10 maja 2019 r. a 5 listopada 2020 r.

O akcji #RealInfluencers

W ramach akcji Noizz dał milionowe zasięgi „bohaterom codzienności”, ludziom mającym prawdziwy wpływ na nasze życie nie tylko w czasie pandemii. W ramach akcji #RealInfluencers konto Maffashion (tylko na Instagramie obserwuje ją 1,4 mln ludzi), która należy do najpopularniejszych influencerek w Polsce, przejęła ratownica medyczna Ane Piżl, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie, założycielka centrum treningowego AdrenaLTika, autorka książek o pierwszej pomocy oraz prezeska fundacji Safe Water Safe Land. W kolejnej odsłonie akcji, chirurg wojskowy Artur Szewczyk przejął konto Małgorzaty Rozenek-Majdan (1,4 mln na Instagramie), by pokazać pierwszą linię walki z koronawirusem na SOR w Mińsku Mazowieckim.

Autorami koncepcji byli: Michał Bachowski, Patryk Kempiński i Filip Połoska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764