logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz rusza z nową kampanią na rzecz środowiska naturalnego

  PR 01.02.2019, przeczytano 183 razy

NOIZZ inauguruje nową długofalową kampanię proekologiczną COŚ DLA PLANETY. Redakcja NOIZZ będzie zachęcać osoby i firmy do większego zaangażowania w ochronę naszego otoczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-rusza-z-nowa-kampania-na-rzecz-srodowiska-naturalnego,381070,artykul.html

Akcja COŚ DLA PLANETY ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi, w którym każdy robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie. Dodatkowo zakłada ona budowanie szerokiej koalicji firm i instytucji, tak żeby również i one wdrażały proekologiczne zmiany w swoich strukturach.

– Ogromny sukces akcji „TU PIJESZ BEZ SŁOMKI”, dzięki której ponad 600 kawiarni i restauracji zrezygnowało z używania plastikowych słomek, pokazał nam, że wspólnie możemy zrobić naprawdę wiele. Widząc ten potencjał szybko zdecydowaliśmy się, aby nasze działania rozszerzyć i tak narodził się pomysł na „Coś dla planety” – mówi Filip Połoska, redaktor naczelny NOIZZ.pl.

Do akcji jako ambasadorzy dołączyli między innymi: Areta Szpura, Robert i Anna Lewandowscy, Rosalie, Maciek Musiał i Jerzy Owsiak, którzy we wspólnym spocie promującym akcję zachęcają do zaangażowania się w ochronę środowiska.

W ramach programu COŚ DLA PLANETY powstała specjalna platforma, na której można wpisać swoją deklarację oraz sprawdzić, które firmy zaangażowały się w ekologiczne działania, a także przeczytać na czym one polegają. Na stronie www.noizz.pl/cosdlaplanety będzie można osobiście dołączyć do akcji, a także zobaczyć materiały tworzone przez jej uczestników. Informacje na temat nowych ambasadorów i partnerów akcji COŚ DLA PLANETY, będą codziennie publikowane w serwisie Noizz.pl.

Firma Ringier Axel Springer Polska dołączyła do projektu. W ramach akcji COŚ DLA PLANETY we wszystkich siedzibach firmy i na wydarzeniach własnych zrezygnowano z plastikowych słomek, plastikowe butelki z wodą zastąpiono szklanymi zwrotnymi, a na każdym biurowym piętrze postawiono pojemniki do segregacji śmieci.

Pierwszy etap projektu trwać będzie do marca i zostanie zakończony debatą na temat ekologii i ochrony środowiska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764