logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz rusza z nową kampanią na rzecz środowiska naturalnego

  PR 01.02.2019, przeczytano 445 razy

NOIZZ inauguruje nową długofalową kampanię proekologiczną COŚ DLA PLANETY. Redakcja NOIZZ będzie zachęcać osoby i firmy do większego zaangażowania w ochronę naszego otoczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-rusza-z-nowa-kampania-na-rzecz-srodowiska-naturalnego,381070,artykul.html

Akcja COŚ DLA PLANETY ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi, w którym każdy robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie. Dodatkowo zakłada ona budowanie szerokiej koalicji firm i instytucji, tak żeby również i one wdrażały proekologiczne zmiany w swoich strukturach.

– Ogromny sukces akcji „TU PIJESZ BEZ SŁOMKI”, dzięki której ponad 600 kawiarni i restauracji zrezygnowało z używania plastikowych słomek, pokazał nam, że wspólnie możemy zrobić naprawdę wiele. Widząc ten potencjał szybko zdecydowaliśmy się, aby nasze działania rozszerzyć i tak narodził się pomysł na „Coś dla planety” – mówi Filip Połoska, redaktor naczelny NOIZZ.pl.

Do akcji jako ambasadorzy dołączyli między innymi: Areta Szpura, Robert i Anna Lewandowscy, Rosalie, Maciek Musiał i Jerzy Owsiak, którzy we wspólnym spocie promującym akcję zachęcają do zaangażowania się w ochronę środowiska.

W ramach programu COŚ DLA PLANETY powstała specjalna platforma, na której można wpisać swoją deklarację oraz sprawdzić, które firmy zaangażowały się w ekologiczne działania, a także przeczytać na czym one polegają. Na stronie www.noizz.pl/cosdlaplanety będzie można osobiście dołączyć do akcji, a także zobaczyć materiały tworzone przez jej uczestników. Informacje na temat nowych ambasadorów i partnerów akcji COŚ DLA PLANETY, będą codziennie publikowane w serwisie Noizz.pl.

Firma Ringier Axel Springer Polska dołączyła do projektu. W ramach akcji COŚ DLA PLANETY we wszystkich siedzibach firmy i na wydarzeniach własnych zrezygnowano z plastikowych słomek, plastikowe butelki z wodą zastąpiono szklanymi zwrotnymi, a na każdym biurowym piętrze postawiono pojemniki do segregacji śmieci.

Pierwszy etap projektu trwać będzie do marca i zostanie zakończony debatą na temat ekologii i ochrony środowiska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764