logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz rusza z nową kampanią na rzecz środowiska naturalnego

  PR 01.02.2019, przeczytano 153 razy

NOIZZ inauguruje nową długofalową kampanię proekologiczną COŚ DLA PLANETY. Redakcja NOIZZ będzie zachęcać osoby i firmy do większego zaangażowania w ochronę naszego otoczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-rusza-z-nowa-kampania-na-rzecz-srodowiska-naturalnego,381070,artykul.html

Akcja COŚ DLA PLANETY ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi, w którym każdy robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie. Dodatkowo zakłada ona budowanie szerokiej koalicji firm i instytucji, tak żeby również i one wdrażały proekologiczne zmiany w swoich strukturach.

– Ogromny sukces akcji „TU PIJESZ BEZ SŁOMKI”, dzięki której ponad 600 kawiarni i restauracji zrezygnowało z używania plastikowych słomek, pokazał nam, że wspólnie możemy zrobić naprawdę wiele. Widząc ten potencjał szybko zdecydowaliśmy się, aby nasze działania rozszerzyć i tak narodził się pomysł na „Coś dla planety” – mówi Filip Połoska, redaktor naczelny NOIZZ.pl.

Do akcji jako ambasadorzy dołączyli między innymi: Areta Szpura, Robert i Anna Lewandowscy, Rosalie, Maciek Musiał i Jerzy Owsiak, którzy we wspólnym spocie promującym akcję zachęcają do zaangażowania się w ochronę środowiska.

W ramach programu COŚ DLA PLANETY powstała specjalna platforma, na której można wpisać swoją deklarację oraz sprawdzić, które firmy zaangażowały się w ekologiczne działania, a także przeczytać na czym one polegają. Na stronie www.noizz.pl/cosdlaplanety będzie można osobiście dołączyć do akcji, a także zobaczyć materiały tworzone przez jej uczestników. Informacje na temat nowych ambasadorów i partnerów akcji COŚ DLA PLANETY, będą codziennie publikowane w serwisie Noizz.pl.

Firma Ringier Axel Springer Polska dołączyła do projektu. W ramach akcji COŚ DLA PLANETY we wszystkich siedzibach firmy i na wydarzeniach własnych zrezygnowano z plastikowych słomek, plastikowe butelki z wodą zastąpiono szklanymi zwrotnymi, a na każdym biurowym piętrze postawiono pojemniki do segregacji śmieci.

Pierwszy etap projektu trwać będzie do marca i zostanie zakończony debatą na temat ekologii i ochrony środowiska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
Shoper z nową identyfikacją wizualną
Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.
Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
HP przedstawia nową ofertę rozwiązań dla druku 3D
Firma HP prezentuje nowości w ofercie rozwiązań dla druku 3D i rozszerza współpracę z Partnerami. To kolejny krok amerykańskiego producenta w kierunku tworzenia kompleksowych narzędzi i usług wspierających rozwój przedsiębiorstw w kierunku produkcji cyfrowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764