logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NOIZZ rusza z nowym projektem „Z-łączeni”

  PR 17.11.2024, przeczytano 434 razy
ilustracja

Projekt „Z-łączeni” obejmuje szereg działań na rzecz wzajemnego zrozumienia, współpracy międzypokoleniowej i budowania „mostów pokoleniowych”. Jego celem jest nie tylko edukowanie użytkowników i użytkowniczek serwisu, ale też wspieranie rozwoju zrównoważonego i sprawiedliwego społeczeństwa. Projekt wpisuje się w dziesiąty Cel Zrównoważonego Rozwoju UN Global Compact - wyrównuje szanse łącząc różne pokolenia oraz tworząc więzi między nimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-rusza-z-nowym-projektem-_z-laczeni_,406506,artykul.html

- Projekt „Z-łączeni” to dla nas szansa na to, żeby przedstawiciele wszystkich pokoleń mogli opowiedzieć o swoich problemach, radościach, szansach i ograniczeniach. Wierzę, że wiele pokoleniowych (i nie tylko) sporów można rozwiązać, zasiadając wspólnie do stołu i podejmując szczerą próbę zrozumienia siebie nawzajem. Mam nadzieję, że dołożymy tym projektem swoją cegiełkę - mówi Maciej Wernio, redaktor naczelny NOIZZ.PL. 

Na łamach serwisu NOIZZ pojawiać się będą artykuły redakcyjne i wywiady w pięciu obszarach tematycznych tj. zrozumienie pokoleń, zrównoważony styl życia, technologia i mobilność, równość i różnorodność, kreatywność oraz samorealizacja. Powstaną również reportaże wideo oraz quiz „Jakim pokoleniem jesteś?”. Marka NOIZZ będzie również prowadzić działania promujące projekt „Z-łączeni” w mediach społecznościowych.

W DNA marki NOIZZ zapisane jest działanie na rzecz lepszego świata. Projekt „Z-łączeni” jest realnym działaniem, które zmniejszania nierówności międzypokoleniowe pokazując, w jaki sposób możemy wpływać na integrację pokoleń. W 2019 roku jako pierwszy wydawca i medium w Polsce, został partnerem United Nations Global Compact i zobowiązał się do promowania i realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju oraz agendy ONZ 2030. 

NOIZZ Polska to serwis internetowy i zarazem marka zaangażowana społecznie, kierująca swoje treści do młodego, głównie miejskiego odbiorcy. Misją marki jest tworzenie różnorodnej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych. NOIZZ Polska dostarcza treści związane z kulturą miejską, modą, miejscami i wydarzeniami, muzyką, kinem czy jedzeniem. 

Promocja projektu „Z-łączeni” jest prowadzona szeroko w mediach internetowych, a także w mediach społecznościowych własnych i zewnętrznych. Za koncepcję całego projektu odpowiada dział strategii i marketingu Ringier Axel Springer Polska, za koncept kreatywny spotu kampanii odpowiada agencja Must Be Loud, a produkcja spotów wideo została zrealizowana przez Radwan&Hunter. 

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764