logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz rusza z podcastem „Komfort Guys”

  PR 25.02.2024, przeczytano 631 razy
ilustracja

W Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na popularnych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie. Celem serii jest zapewnienie przestrzeni dla swobodnej wymiany myśli, która inspiruje i wyzwala dyskusje między przedstawicielami dwóch różnych pokoleń – Generacji Z oraz Millenialsów. Pierwsza seria ma 8 odcinków. Prowadzącymi są Łukasz Bogusławski i Piotr Białasiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz-rusza-z-podcastem-_komfort-guys_,403235,artykul.html

Łukasz Bogusławski i Piotr Białasiewicz łączą siły w podcaście „Komfort Guys”. Będą to rozmowy o emocjach - często trudnych - relacjach, związkach i wielu innych tematach, o których nadal w przestrzeni publicznej mówi się zbyt mało, zbyt rzadko i często w mało komfortowych warunkach. Pierwszy sezon podcastu będzie liczył łącznie osiem odcinków, które będą pojawiać się w sieci co czwartek.

— Śledzenie tego, jak Łukasz i Piotr rozpracowują problemy i sytuacje, o których czasem trudno jest nawet myśleć, było bardzo budujące. Czasem miałem ochotę wejść do studia podcastowego i dołączyć do dyskusji, innym razem czułem potrzebę po prostu podziękować im za podzielenie się którymś z doświadczeń. Myślę, że najlepszą rzeczą, jaką można zrobić medialnie, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o millenialsach i zetkach, i co staramy się robić jak najczęściej jako Noizz, to po prostu oddać im głos i jak najmniej się wtrącać — mówi Maciej Wernio, p.o. redaktor naczelny Noizz.pl

Kim są Komfort Guys?

Podcast Komfort Guys tworzą: Piotr Białasiewicz i Łukasz Bogusławski. Piotr jest producentem muzycznym, autorem książki „Po prostu twórz” oraz prowadzącym popularny podcast „Banał”. Łukasz jest natomiast modelem, influencerem, studentem psychologii i adwokatem na rzecz zdrowia psychicznego (ambasadorem projektu "MŁODE GŁOWY" oraz twórcą platformy "110299").

Onet jako jedno z najważniejszych źródeł dostarczania informacji w Polsce oferuje także jakościowe treści dziennikarskie w wersji audio. Onet Audio dociera do odbiorców Onetu, Newsweeka, Przeglądu Sportowego, Forbesa i jest idealnym rozwiązaniem dla odbiorców, chcących zaangażować się w dziennikarstwo w momentach, gdy czytanie nie jest możliwe np. podczas dojazdów do pracy, wyprowadzania psa, biegania lub podróżowania.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

Podcast „Komfort Guys” – nowe odcinki w każdy czwartek, od 15 lutego w Onet Audio, Spotify, Apple Podcasts na NOIZZ.pl oraz w mediach społecznościowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wyborcza” powołała zespół ds. wzrostu
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. To kolejny, ważny krok na ścieżce transformacji cyfrowej tytułu. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i...
RMF FM z największym zaufaniem Polaków wg Reutersa
Radio RMF FM po raz 7. z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764