logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz.pl: Serwis dla millennialsów z reklamą natywną

  PR 02.11.2015, przeczytano 1427 razy
ilustracjastrzałka
Key visual

Dziś, 2 listopada, w sieci rusza NOIZZ. Miejsce w necie dla millennialsów od millennialsów. NOIZZ to nowa marka Grupy Onet-RASP. O projekcie mówi Anna Piętka, która zarządza zespołem NOIZZ: "Chcieliśmy stworzyć markę digitalową, która będzie dostarczała użytkownikowi wartościowych treści w atrakcyjnej dla niego formie. NOIZZ będzie wychodzić z przekazem w jego ulubione kanały dystrybucji (np. Facebook, Snapchat, Instagram). Chcemy zaoszczędzić użytkownikowi czasu, wychodząc mu naprzeciw. On, w zamian za to, spędzi więcej czasu z nami" – podkreśla Piętka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz.pl%3A-serwis-dla-millennialsow-z-reklama-natywna,26429,artykul.html

"NOIZZ to esencja filozofii młodego pokolenia. Dla nas, jako wydawcy, kluczowy jest sposób dystrybucji treści, dopasowany do potrzeb oraz oczekiwań odbiorców - postawiliśmy więc na social media i viralowe treści. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnych form reklamowych. Nie zapominamy też, jak ważna jest jakość materiałów, dlatego zaprosiliśmy do projektu najlepszych młodych dziennikarzy, którzy będą naszym czytelnikom proponować nie tylko rozrywkowe ale i ważne dla nich treści." - mówi o projekcie Jovan Protic, COO Grupy Onet-RASP.

NOIZZ dotyka bardzo szerokiego spektrum tematów m.in. takich jak: newsy, rozrywka, DYI, zwierzęta, celebryci, społeczeństwo, LGBT i wiele innych. Co najważniejsze, historie opowiadane są w ciekawy sposób. Dlatego w publikacjach pojawia się dużo wstawek z mediów społecznościowych, wideo, quizów i list.

"W NOIZZ stworzyliśmy zespół składający się z millennialsów, który przygotowuje dedykowane dla tej marki materiały. Mamy ekipę świetnych, młodych i kreatywnych redaktorów, którzy tworzą z nami treści i opiekują się kanałami dystrybucji" – zaznacza Anna Piętka. Oprócz niej projekt reprezentuje także Paweł Pawelec (redaktor naczelny) oraz zespół redaktorów kreatywnych.

Młodsze grupy użytkowników niechętnie konsumują reklamę w tradycyjnej formie i w związku z tym znalazły wiele sposobów na ignorowanie jej, np. adblocks, banner blindness. Dlatego NOIZZ rezygnuje z reklamy display-owej, stawiając na reklamę natywną oraz content marketing. W przypadku millennialsów te formy komunikacji pozwalają na budowanie dialogu i więzi emocjonalnej z użytkownikiem, co daje długotrwały efekt w komunikacji marki.

Wprowadzeniu NOIZZ na rynek towarzyszy kampania reklamowa wykorzystująca media tradycyjne (telewizja, radio, prasa, internet) oraz formy niestandardowe. W Warszawie, w dwóch lokalizacjach w centrum miasta, zobaczymy mural przygotowany przez artystów zrzeszonych w agencji Good Looking, który ilustruje tematy najbliższe czytelnikom NOIZZa.

W działaniach reklamowych wykorzystano także crowdsourcing. "Szukamy autora spotu reklamowego przez platformę MillionYou. Wierzymy, że młodzi ludzie sami wiedzą najlepiej, co im się podoba. Będziemy z nimi prowadzić konwersację i współtworzyć kampanię" - podsumowuje Anna Piętka. Działania reklamowe potrwają do końca roku.

Źródło: Grupa Onet-RASP

noizz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764