logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz.pl inicjuje kampanię społeczną o mężczyznach w Polsce

  PR 04.02.2022, przeczytano 552 razy
ilustracja

NOIZZ.pl jako pierwsze wysokozasięgowe medium internetowe w Polsce zwraca uwagę na sytuację współczesnych mężczyzn w Polsce. Serwis na podstawie wyników badań zleconych agencji badawczej Kantar, informuje o kondycji polskich mężczyzn, ich oczekiwaniach i potrzebach oraz publikuje reportaż multimedialny. Twarzami kampanii są m.in. Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz.pl-inicjuje-kampanie-spoleczna-o-mezczyznach-w-polsce,394659,artykul.html

– Kiedyś mężczyzna miał zbudować dom, spłodzić syna i posadzić drzewo jako symbol przedłużenia rodu. Teraz mieszkania kupujemy na kredyt lub wynajmujemy. „Projekt: dzieci” często kończymy na jednym potomku, bez względu na jego płeć bądź nie podejmujemy go wcale. Drzewa sadzimy z pobudek ekologicznych – wyjaśnia Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna serwisu NOIZZ.pl. – Zmieniło się to, kim są i mogą być kobiety. A co z mężczyznami? Kim są i kim mogą być? Jak wpływa na nich zmiana ich społecznej roli i to, jak są postrzegani przez otoczenie? – mówi.

Jednocześnie zmieniające się oczekiwania społeczne związane z obyczajowością, emancypacją kobiet i mniejszości sprawiają, że często polscy mężczyźni czują się zagubieni. Tradycyjne wzorce zachowania nie przystają do nowych oczekiwań, a nowe dopiero się kształtują. To starcie tworzy sytuację, którą czasami określa się hasłem „kryzys męskości”. NOIZZ.pl nadaje temu określeniu nowe znaczenie.

– W badaniu pytaliśmy mężczyzn o męskość, o to, jak spędzają wolny czas, jak dzielą się obowiązkami domowymi, o to, jakie mają poglądy. W zespole redakcyjnym stwierdziliśmy, że aby opowiedzieć o współczesnej męskości w Polsce, potrzebujemy dodatkowych środków. Dlatego stworzyliśmy reportaż multimedialny, do którego zaprosiliśmy Jakuba Żulczyka, trzy pokolenia Friedmanów, Grzegorza Sobieszka, Bolesława Chromrego, Wojtka Sawickiego, Vita Bambino, Michała Pozdała i wielu innych mężczyzn do rozmowy o nich i o tym, czym dla nich jest męskość – dodaje Oliwia Bosomtwe.

Reportaż można obejrzeć TUTAJ.

Z badania Kantar wynika, że połowa Polaków (52% kobiet i 48% mężczyzn) w jakiś sposób nie czuje się akceptowana w społeczeństwie.  Dane pokazują, że w tym momencie łączy nas poczucie społecznego wyobcowania, nawet jeśli powody, które za nim stoją, są inne.

Kampania społeczna „Kryzys męskości?” to jednocześnie początek dyskusji na temat konieczności zmiany narracji marek w komunikacji do mężczyzn.

– Wyniki badania „Nowi mężczyźni” przeprowadzonego na nasze zlecenie pokazały, co drzemie we współczesnych mężczyznach, co ich dziś konstytuuje, co sprawia, że czują się mężczyznami, a co im tę męskość odbiera.  Wielu mężczyznom ciąży tradycyjny model męskości, oparty na kulcie siły, władzy, osiąganiu sukcesu oraz tłumieniu emocji i swojej wrażliwości – komentuje Izabela Kiwak, Customer Insight & Research Manager, Ringier Axel Springer Polska.

W kampanii występują m.in.  artyści – Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz oraz dziennikarze NOIZZ.pl: Michał Bachowski, Krzysztof Tragarz oraz Maciej Wernio. Za koncepcję oraz realizację działań odpowiada dział marketingu i redakcja NOIZZ.pl. W ramach projektu „Kryzys Męskości?” na stronie NOIZZ.pl powstała nowa kategoria tematyczna, na której będą publikowane treści dotyczące mężczyzn i wyzwań z jakimi się mierzą. Dodatkowo zaplanowano szereg działań zarówno skierowanych do B2B jak i B2C.  Kampania prowadzona będzie m.in. w serwisach należących do Ringier Axel Springer Polska, w prasie oraz w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, Tik Toku oraz na You Tube.  Produkcja spotu: Bomaye Film Studio; reż. Tamara Allina, zdjęcia – Piotr Łukasiak.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764