logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noizz.pl stawia na #actvertising i kampanie z przesłaniem

  PR 15.06.2020, przeczytano 388 razy
ilustracja

NOIZZ.pl wdraża nową strategię marketingową pod hasłem #Actvertising. Serwis będzie tworzyć przekazy reklamowe tak, by miały wpływ na poprawę rzeczywistości. Ringier Axel Springer Polska, którego częścią jest NOIZZ.pl, jest partnerem inicjatywy ONZ – UN Global Compact – skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. NOIZZ będzie też namawiać inne serwisy, agencje czy domy mediowe do kształtowania takich kampanii reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noizz.pl-stawia-na-actvertising-i-kampanie-z-przeslaniem,387419,artykul.html

NOIZZ.pl w ten sposób wykorzystuje swoje bogate doświadczenie w promowaniu postaw, które wpływają na zmianę rzeczywistości, zwłaszcza na ochronę środowiska. Redakcja była wielokrotnie nagradzana za kampanie zwracające uwagę na ekologię, m.in. „ARKA 2.0”, która dotyczyła ochrony zagrożonych gatunków zwierząt czy „Tu pijesz bez słomki” zmierzającej do wycofania plastikowych słomek z barów i restauracji. NOIZZ chce wraz klientami tak formułować przekazy reklamowe, by promowały pozytywne wartości, edukowały lub aktywizowały społeczeństwo.

– NOIZZ pokazywał i udowodnił, ile jest w stanie zdziałać dla ochrony Ziemi. Inicjatywy i akcje redakcji wpłynęły na postawę setek tysięcy ludzi oraz firm. To nie tylko symbol, ale efektywny dowód na skuteczność takich akcji – mówi Olga Korolec, Chief Marketing Officer w Ringier Axel Springer Polska i Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Media. Akcje NOIZZ.pl będą między innymi uwzględniać cele zrównoważonego rozwoju promowane przez ONZ, jest ich 17. Partnerzy serwisu mają więc okazję skorzystać z wpływu NOIZZ.pl na kształtowanie postaw i zmiany codziennych nawyków ludzi na takie, które chronią naszą planetę. Cały świat patrzy na epidemię koronawirusa, która jednak nie jest takim zagrożeniem dla przyszłości jak zmiany klimatu – dodaje.

Redakcja w swoim zespole ma osoby z doświadczeniem w każdym etapie tworzenia kampanii – od kreacji po produkcję.

– W NOIZZ staramy się promować postawy które wpływają na zmianę naszej rzeczywistości – mówi Filip Połoska, międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ. Lecz to nie wszystko. Wierzymy, że każda reklama może nieść wartość dla konsumenta i w konsekwencji zmieniać społeczeństwo. Marki muszą angażować się w tematy społeczne, również światopoglądowe, lecz musi to być wiarygodne dla użytkownika. Mamy w tym doświadczenie, jesteśmy wiarygodni, stoją za nami efektywne akcje – dodaje.

Autorzy strategii #Actvertising opierają jej założenia na badaniach rynku i oczekiwań swoich użytkowników.

– Act to działanie marki, która zmienia życie konsumenta; advertising – zasięgowy i angażujący przekazu budowany siłą NOIZZ. To wartościowy sposób opowiadania historii – wyjaśnia Magdalena Ignatowicz, menedżer ds. rozwoju NOIZZ. Widzimy, że tego oczekuje rynek, bo zmieniają się oczekiwania konsumentów. Dla młodych ludzi ważniejsze jest to, by marka przedstawiała takie same wartości jak ich, a nie tylko, by były „cool” czy „trendy”. Przy czym „cool & trendy” staje się to, co ulepsza i poprawia świat. Konsumenci oczekują większego wpływu marek na rzeczywistość. Zgodnie z zasadą – mój portfel, mój głos – wyjaśnia Magdalena Ignatowicz.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764