logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nokton 50mm f/1,2: Nowość marki Voigtlander

  PR 25.02.2019, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

Zaprezentowany niedawno obiektyw NOKTON 50 mm f/1,2 VM spotkał się z niezwykle ciepłym i entuzjastycznym przyjęciem wśród fotografów i filmowców na całym świecie. Dlatego też niezmiernie miło jest nam zaprezentować wersję obiektywu wyposażoną w mocowanie Sony E.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nokton-50mm-f-1%2C2%3A-nowosc-marki-voigtlander,381398,artykul.html

NOKTON 50mm f/1,2 Aspherical do Sony E to superjasny obiektyw manualny, zoptymalizowany do współpracy zaparatami wyposażonymi w nowoczesne matryce cyfrowe o dużych rozdzielczościach. Jego konstrukcja optyczna skorygowana została według współczesnych standardów, zapewniając najwyższą jakość obrazowania. Użycie elementów asferycznych umożliwiło uzyskanie niewielkich wymiarów obiektywu, przy zachowaniu dużego otworu względnego.

Wersja obiektywu przystosowana do aparatów Sony zapewnia wsparcie dla 5-osiowej stabilizacji obrazu, systemu potwierdzenia ostrości, a także przekazuje do korpusu dane EXIF. Miłośników filmowania ucieszy możliwość przełączania rodzaju pracy pierścienia przysłony pomiędzy trybem płynnym i skokowym.

Główne atuty

  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowgo
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • płynna lub skokowa regulacja otworu przysłony
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • minimalna odległość ostrzenia wynosząca 45 cm
  • dwunastolistkowa przysłona zapewniająca przepiękne rozmycia nieostrości

Specyfikacja

  • Mocowanie: Sony E
  • Ogniskowa: 50 mm
  • Przysłona minimalna: f/1,2
  • Przysłona maksymalna: f/22
  • Konstrukcja: 8 elementów w 6 grupach
  • Kąt widzenia: 47,5o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,45 m
  • Wymiary (średnica x długość): 70,1 mm x 58,8 mm
  • Średnica filtra: 58 mm
  • Waga: 434 g
  • Regulacja przysłony: manualna ze skokiem 1/3 EV lub płynna
  • Wbudowany układ elektroniczny zapewnia wsparcie dla systemu
  • 5-osiowej stabilizacji obrazu, systemu potwierdzenia ostrości oraz umożliwia przekazywanie danych EXIF z obiektywu.
  • Załączone akcesoria: osłona przeciwsłoneczna, dekielki na przód oraz tył obiektywu.

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764